Jump to content

100%


Donwell

Recommended Posts

In tegenstelling tot elke andere GTA van de GTA III era, krijg je bij het voltooien van de 100% in GTA III helemaal niets. Na het voltooien van de storyline wordt de Rhino in Rockford welliswaar toegankelijk, maar voor het voltooien van de 100% is er helaas geen beloning.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk echt geen manier om de ruzie bij te leggen met de gangs?

Portland is anders echt niet meer te doen (Leones; Triads, Diablos...)

Die is er zeker! :) Je moet alleen een klein bestandje vervangen.

1. Ga naar je C: -> Program Files -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto III -> Data

2. Maak een back-up van pedstats.dat

3. Open pedstats.dat met kladblok, Word, Wordpad of iets dergelijks

4. Selecteer alles en wis het

5. Open de pedstats.txt die ik hier upload

6. Selecteer en kopieër alles

7. Plak het in je pedstats.dat

8. Speel GTA3 zonder gangwars! :)

Mocht het nog niet lukken dan hoor ik het wel. :)

pedstats.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk echt geen manier om de ruzie bij te leggen met de gangs?

Portland is anders echt niet meer te doen (Leones; Triads, Diablos...)

Die manier kan er wel zijn om bestandjes te vervangen of mods te instaleren. Maar niet als je dit niet wilt doen. Dan zou ik gewoon uit de buurt van de gangs blijven. Maar het probleem is dat haast overal de gangs op je schieten. In het grote park op het tweede eiland word niet op je geschoten bijvoorbeeld. Op het vliegveld ook niet. Je zou ook een rhino tank kunnen pakken dan ben je kogelvrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Och ja, zonder gangwars lijkt het me ook niet erg leuk. Als je de 100% al hebt bereikt dan heb je vast wel genoeg geld om jezelf van armor en een paar goede wapens te voorzien. Zo kan je af en toe eens meeschieten, en als je er geen zin in hebt dan rij je gewoon een stukje door. En nog iets, wat zou je eventueel willen doen als je de 100% bereikt hebt? Door een rustig stadje rondrijden? Dan is het juist leuk als er iets gebeurt, zoals gangwars. En nogmaals, er zijn ook zeker genoeg plekken om van de rust te genieten, dus maak je daar geen zorgen over ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een gangwar af en toe is wel leuk, maar als je bijvoorbeeld 20 hidden packages verzameld hebt en wil gaan saven en dan wordt jouw wagen ontploft door een shotgunschietende leone, zonder dat je wil dat je dood gaat (alle wapens kwijt) is dat wel vervelend...

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Is er eigenlijk echt geen manier om de ruzie bij te leggen met de gangs?

Portland is anders echt niet meer te doen (Leones; Triads, Diablos...)

Die is er zeker! :) Je moet alleen een klein bestandje vervangen.

1. Ga naar je C: -> Program Files -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto III -> Data

2. Maak een back-up van pedstats.dat

3. Open pedstats.dat met kladblok, Word, Wordpad of iets dergelijks

4. Selecteer alles en wis het

5. Open de pedstats.txt die ik hier upload

6. Selecteer en kopieër alles

7. Plak het in je pedstats.dat

8. Speel GTA3 zonder gangwars! :)

Mocht het nog niet lukken dan hoor ik het wel. :)

Is dat gelijk dan voor altijd zonder gangs of kan je de gangs ook weer terug zetten??

O en over de topic Bij gta III krijg je inderdaad niks maar jij zei ook bye GTA VC bodygaurds, Mar volgens mij is dat niet echt de beloning van de 100% maar het zal best kuNNen.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt in de pedstats.dat wel strength, weakness en nog een aantal factoren aanpassen. Open het bestand gewoon met kladblok en Rockstar heeft zelfs keurig netjes voor je uitgelegd wat alle getallen betekenen.

Welke wapens ze dragen staat beschreven in de main.scm, maar dit is vooralsnog nog niet helemaal gevonden geloof ik.

Bovenstaande uitleg is in ieder geval voor SA en VC van toepassing, maar ik meen dat het bij III exact hetzelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...