Jump to content

Wat is de hardste sport?


marcie

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta dylan

    4

  • xxRolie.

    4

  • LBG

    3

  • Only GrandTheftAuto

    3

Ik denk dat een sport waar je echt door moet zetten het hardst is.

En handbal is echt niet voor watjes hoor!

Ik doe het zelf niet, maar ik dat gezeur dat handbal voor watjes is vindt ik echt super zwak.

250 km wielrennen zonder te stoppen. (Bijv bij de Olympische Spelen)

Dat is ook echt keihard vechten hoor!

Dat vraagt heel veel van je!

Maar goed.

En voor iemand die heel stevig gebouwd is, is een vechtsport misschien niet eens zo heel moeilijk.

Terwijl iemand anders met een andere bouw bijv. heel veel moeite heeft met alleen voetballen ofzo.

Dan vindt ik de sport voetbal harder voor die ene persoon dan die vechtsport voor die stevige persoon!

Link to comment
Delen op andere websites

En voor iemand die heel stevig gebouwd is, is een vechtsport misschien niet eens zo heel moeilijk.

Terwijl iemand anders met een andere bouw bijv. heel veel moeite heeft met alleen voetballen ofzo.

Dan vindt ik de sport voetbal harder voor die ene persoon dan die vechtsport voor die stevige persoon!

helemaal met je eens!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

En voor iemand die heel stevig gebouwd is, is een vechtsport misschien niet eens zo heel moeilijk.

Terwijl iemand anders met een andere bouw bijv. heel veel moeite heeft met alleen voetballen ofzo.

Dan vindt ik de sport voetbal harder voor die ene persoon dan die vechtsport voor die stevige persoon!

helemaal met je eens!!!!

Haha, is wel zo toch? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
boksen is 1 van de hardste sporten die er zijn.

Je moet heel veel klappen kunnen verdragen en zelf ook nog eens klappe terug geven.

Voor iemand die heel stevig gebouwd is, is een vechtsport misschien niet eens zo heel moeilijk.

Terwijl iemand anders met een andere bouw bijv. heel veel moeite heeft met alleen voetballen ofzo.

Dan vindt ik de sport voetbal harder voor die ene persoon dan die vechtsport voor die stevige persoon!

Link to comment
Delen op andere websites

boksen is 1 van de hardste sporten die er zijn.

Je moet heel veel klappen kunnen verdragen en zelf ook nog eens klappe terug geven.

Voor iemand die heel stevig gebouwd is, is een vechtsport misschien niet eens zo heel moeilijk.

Terwijl iemand anders met een andere bouw bijv. heel veel moeite heeft met alleen voetballen ofzo.

Dan vindt ik de sport voetbal harder voor die ene persoon dan die vechtsport voor die stevige persoon!

Met alle respect maar ik vind voetballers echte mietjes. als ze 1 tackle krijgen liggen ze al 2 minuten te rollen van de pijn. iemand die een vechtsport doet en die hetzelfde gebouwd is als een voetballer kan meer pijn verdragen.

en dat heeft niets met de sport zelf te make maar het is gewoon kan je de pijn verdragen of niet? als een voetballer getackelt word dan doet dat heel veel pijn (meestal toch) maar de voetballers geven zich over aan die pijn. Iemand met meer karakter probeert die pijn te negeren en gaat door "stand up and fight" heet dat. voetballers moeten eerst een hele show verkopen voor ze terug opstaan "kijk ik ben getackelt ik heb heel veel pijn!!!" soms als het een echte zware tackel is kan je er soms niets aan doen, maar de meeste voetballers zijn héle grote aanstellers. voor iemand die stevig gebouwd is is een vechtsport nog steeds moeilijk want als je een klap op je gezicht krijgt doet dat enorm veel pijn en daar kan je niets aan doen. voetballers krijgen een tackel tegen hun benen maar als ge kunt opstaan sta dan op en doe voort en lig daar dan niet te rollen over het veld als een klein zielig mietje. Als je kan opstaan sta dan op, als je niet kan opstaan blijf dan liggen...

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

Same here, voetbal is voor watjes.

Naar mijn mening is voetbal zelfs geen sport meer, er wordt meer aandacht besteed aan de media en tvprogramma's erond dan aan het voetbal zelf. Sorry hoor, maar het gaat toch om de sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Same here, voetbal is voor watjes.

Naar mijn mening is voetbal zelfs geen sport meer, er wordt meer aandacht besteed aan de media en tvprogramma's erond dan aan het voetbal zelf. Sorry hoor, maar het gaat toch om de sport.

En al dat geld voor die transfers en zo superveel dat die mensen verdienen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Same here, voetbal is voor watjes.

Naar mijn mening is voetbal zelfs geen sport meer, er wordt meer aandacht besteed aan de media en tvprogramma's erond dan aan het voetbal zelf. Sorry hoor, maar het gaat toch om de sport.

En al dat geld voor die transfers en zo superveel dat die mensen verdienen :duh:

en waarom? om heel de tijd over de grond te rollen als ze maar 1 keer getackelt zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat verschilt per persoon. Ik zit nu op trampoline springen en loop regelmatig gekneusde enkel gescheurde nagel (gewoon eraf doordat ik achter de rand blijf hangen) schaafplekken overal, veel pijn als je niet genoeg snelheid hebt. Maar wielrennen of atletiek wil ik misschien ook opgaan, maar dat kan meer zwaar zijn i.p.v. pijnlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...