Jump to content

savegames van/voor anderen spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje. Ik wilde mensen helpen met hun savegames van San Andreas maar veel mensen hebben versie 1.00 (ik heb 2.00) dus ik heb de patch gebruikt die Ruurd31 in dit topic aanbeveelde maar nu, als ik mensen wil helpen met hun savegame dan start mijn pc toch nieuw game op of hij sluit het hele spel af met een foutmelding en er staat bij dat het versie 1.00 is :duh:

Wat moet ik doen?

Geplaatst:

Dan open je een savegame van V2. V1 werkt niet met V2 en andersom ook niet... Haal dus een savegame van de goede versie en dan moet het wel lukken ;).

Geplaatst:
Ik heb een vraagje. Ik wilde mensen helpen met hun savegames van San Andreas maar veel mensen hebben versie 1.00 (ik heb 2.00) dus ik heb de patch gebruikt die Ruurd31 in dit topic aanbeveelde maar nu, als ik mensen wil helpen met hun savegame dan start mijn pc toch nieuw game op of hij sluit het hele spel af met een foutmelding en er staat bij dat het versie 1.00 is :duh:

Wat moet ik doen?

Dit heb ik ook gehad, Ik heb het spel opnieuw geinstaleerd. En toen deet hij het weer...

Geplaatst:
Dan open je een savegame van V2. V1 werkt niet met V2 en andersom ook niet... Haal dus een savegame van de goede versie en dan moet het wel lukken ;).

Ik zet er toch bij dat het wel versie 1.00 is :duh: ?

Wat moet ik doen?

Dit heb ik ook gehad, Ik heb het spel opnieuw geinstaleerd. En toen deet hij het weer...

Ik heb het spel al opnieuw geinstaleerd maar dat werkt ook niet. Weet iemand nog iets anders? Trouwens bij eentje doet hij het wel. Of werkt die patch van Ruurd31 niet goed?

Geplaatst:

Jow Tommy Verceti, de Patch die ook wel Downgrader genoemd wordt veranderd je versie niet. JE houdt versie 2. Echter is je game beter moddable. Ook moet het mogelijk zijn om versie 1 savegames te starten door gebruikt te maken van de main.scm en script.img van V1. (dit heb ik zelf niet kunnen uitproberen, maar gehoord.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...