Jump to content

ps3 op een VGA monitor


Black Force

Recommended Posts

Ik ga ook over 3 weken een ps3 kopen en ik heb al een poosje geleden bepaald op wat voor monitor ik het aan zou sluiten. Ik weet al niet meer precies de reden maar ik heb er voor gekozen een HDTV te kopen.

Maar kijk eerst is hoe het beeld op je standaart niet HDTV er uit ziet, misschien valt het wel mee en kan je over een jaar waneer de prijzen weer wat lager zijn een HD-TV kopen. Als je het echt meteen op HD kwaliteit wil spelen is het apparaat van infernoacid de beste oplossing (als je niet zo veel wilt besteden aan HDTV).

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik denk dat ik daarvoor ga, ik had er al over nagedacht, en ik had ook al van een paar andere mensen gehoord dat het er op een gewone TV nog best aardig uitzag, en daar kan ik wel mee leven, en dan kan ik later altijd nog een HDTV kopen als de laser TV op de markt is.

Heb ik gelijk weer wat om te sparen :bier:

allemaal nogmaals bedankt voor jullie info allemaal, TOP!

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik denk dat ik daarvoor ga, ik had er al over nagedacht, en ik had ook al van een paar andere mensen gehoord dat het er op een gewone TV nog best aardig uitzag, en daar kan ik wel mee leven, en dan kan ik later altijd nog een HDTV kopen als de laser TV op de markt is.

Heb ik gelijk weer wat om te sparen :bier:

allemaal nogmaals bedankt voor jullie info allemaal, TOP!

Het is echt een geweldig apparaatje als het tot HD signalen komt, ik heb hem zelf niet nodig sinds mn computer monitor wel HDCP heeft ( na na na :clown: ). Dus zeker weten een goede koop. voor die vijftig euro! Trouwens je hoeft niet te boeien om dat het in dollars is, als het goed is moet je het met creditcard kopen en dan regelt de bank de conversie zo voor je :) en anders gebruik je www.xe.com om te zien wat het nou precies gaat kosten.

Dus yea, goede keus!

Edit: Ik heb even uitgerekend hoeveel het je gaat kosten, 60,24 euro om precies te zijn . En dan moet je even bij je locale gamegrot een RGB kabeltje halen. Is het zeker waard, niet?

Bewerkt: door infernoacid
Link to comment
Delen op andere websites

ja jouw reactie is wel positief, maar ik kijk eerst nog even hoe het allemaal eruit ziet op een standaard TV voordat ik eventueel een 2XVGA2 aanschaf...

maar bedankt voor je reactie :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ok laten we de noob aanpak doen, om je vga/blauwe kabel eruit te gooien moet je aan beide pinnetjes draaien en DAN unpluggen. er zijn kabels te koop speciaal gemaakt voor de ps3 die je van ps3>vga beeld gaan. ik heb een 20" pc scherm met dvi hdcp en vga aansluiting ik koop deze kabel ook.

lol ik had alleen de eerste posts bekeken, srry :puh:

Bewerkt: door Vulcanus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Ik wil ook mijn ps3 op mijn monitor aansluiten kan dat dan ook met een hdmi naar vga kabel en is er dan ook nog een manier om de ps3 op mijn bioscoop set aan te sluiten voor het geluid

Mvg TBOGG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...