Jump to content

Hoe kun je afbeeldingen(foto's) op je PSP zetten?


Scarface92

Recommended Posts

Als je weet hoe je muziek op de PSP wilt zetten, weet je vast ook waar het mapje PICTURE zit. Daarin moet je de foto's gooien.

Als je wallpapers wilt, moet je een speciaal formaat hebben: 480x272 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet hoe je muziek op de PSP wilt zetten, weet je vast ook waar het mapje PICTURE zit. Daarin moet je de foto's gooien.

Als je wallpapers wilt, moet je een speciaal formaat hebben: 480x272 ;)

Kun je uitleggen waar die map staat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon als je je PSP aansluit, dan kom je in het begin van de map terecht en daar staat PICTURE tussen. In dit geval heb ik hem in het I station maar dat kan bij iedereen anders zijn: I:\, I:\PICTURE

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten werkt PICTURE in de root niet altijd. Beter is om je PSP met je PC te verbinden en de map PSP te openen. Maak daarin een mapje aan met de naam PHOTO.

Het zijn dus twee manieren maar PICTURE werkt niet altijd. In de map PSP kun je ook nog andere dingen aanmaken als MUSIC en op hogere FW's VIDEO.

Link to comment
Delen op andere websites

De map PICTURE in de root (meteen als je verwisselbare schijf aanklikt) werkt pas vanaf firmware 3.0 dacht ik.

Heb je een lagere fw of wil je zeker van zijn dat het werkt kan je het beste in verwisselbare schijf-->PSP-->PHOTO gebruiken.

Volgens mij wordt de map PICTURE niet vanzelf aangemaakt als je firmware 3.0+ hebt, deze moet je gewoon zelf aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Als je in de Playstation Store op je PSP een wallpaper download, staat er op je Geheugenkaart automatisch een map voor je foto's.. Dus het is handig als je het niet snapt of geen zin hebt om een map te maken :*D Zo kun je dat ook met video's doen (Gewoon een film-trailer downloaden in Playstation Store) :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de Playstation Store op je PSP een wallpaper download, staat er op je Geheugenkaart automatisch een map voor je foto's.. Dus het is handig als je het niet snapt of geen zin hebt om een map te maken :*D Zo kun je dat ook met video's doen (Gewoon een film-trailer downloaden in Playstation Store) :tu:

Aardig dat je helpt, maar de hulp was 3 jaar geleden al gegeven ;)

De datum (rechtsboven in elke post) is belangrijk om even op te letten, zodat je zeker weet dat je geen oude topics bumpt (klik hier voor het GTAforum woordenboek, met alle moeilijke woorden)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...