Pemp Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb nogal een probleem: Mijn San Andreas + Mijn SA-MP gaat heel erg sloom. Ik snap niet wat het probleem is, want ik heb Visual FX Quality op low staan, en de computer is redelijk snel en nieuw... Kan iemand mij helpen? Greets, Pemp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik heb nogal een probleem: Mijn San Andreas + Mijn SA-MP gaat heel erg sloom. Ik snap niet wat het probleem is, want ik heb Visual FX Quality op low staan, en de computer is redelijk snel en nieuw... Kan iemand mij helpen?Greets, Pemp Het kan toch zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderaan.) Welnu, probeer dan op zijn minst de instellingen lager te zetten, deze zorgen er waarschijnlijk voor dat je PC GTA toch niet helemaal trekt. Ga in het menu naar 'Options > display setup > advanced'. Zet daar de Draw distance, de Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijk vervolgens of hij vlotter en beter loopt. Eventueel zou je kunnen overwegen een nieuwe driver te installeren. Niet dat het veel uitmaakt, maar alle beetjes helpen. Tot slot is het aan te raden processen op de achtergrond stop te zetten zoals, internet of MSN. Overigens kan een lag ook een oorzaak zijn voor SA-MP. Dit wordt veroorzaakt als je veel processen hebt openstaan. Deze moet je dus altijd even uitzetten als je online gaat gamen. Niet alleen jij hebt er last van, de rest van de gamers in de server ook. Reageren
spoeky Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Zorg dat je veel progamma's uitzet als je samp ga spelen! Dus zet msn uit. Zet ook download progamma's als je die hebt uit. Want daar wordt de pc sloom van! Sluit ook je internet pagina's af. Het kan ook liggen aan je videokaart. Mischien is die te oud. Of je hebt te weinig ruimte op je pc staan! Edit: -Matthijs- was me voor. Zijn bericht stond er nog niet toen ik dit bericht begon te typen. Ik begin oud en sloom te worden. Lol. Bewerkt: 29 mei 2007 door spoeky Reageren
GtaSlave Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Uhm misschien klinkt dit dom maar het kan ook door je mods komen als je die hebt (bijv Auto's) ik heb daar zelf alleen last van als ik gewoon Gta San andreas speel. Met Sa-Mp en die online race mod heb ik er geen last van! Maar dat kan het wel zijn. En hij zegt dat zn pc net nieuw is dus zal het moeten werken:) mijn pc is 4 jaar oud en draait Gta San An op volle graphics en heb mn pc nooit geupgrade. Vriendelijke Groeten, GtaSlave Reageren
headhunterke Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Als ik speel met mn antivirus aan, heb ik hetzelfde probleem (Panda 2007) Zet hem even uit, en ook alle overbodige achtergrondtaken. Reageren
Pemp Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik heb nogal een probleem: Mijn San Andreas + Mijn SA-MP gaat heel erg sloom. Ik snap niet wat het probleem is, want ik heb Visual FX Quality op low staan, en de computer is redelijk snel en nieuw... Kan iemand mij helpen?Greets, Pemp Het kan toch zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderaan.) Welnu, probeer dan op zijn minst de instellingen lager te zetten, deze zorgen er waarschijnlijk voor dat je PC GTA toch niet helemaal trekt. Ga in het menu naar 'Options > display setup > advanced'. Zet daar de Draw distance, de Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijk vervolgens of hij vlotter en beter loopt. Eventueel zou je kunnen overwegen een nieuwe driver te installeren. Niet dat het veel uitmaakt, maar alle beetjes helpen. Tot slot is het aan te raden processen op de achtergrond stop te zetten zoals, internet of MSN. Overigens kan een lag ook een oorzaak zijn voor SA-MP. Dit wordt veroorzaakt als je veel processen hebt openstaan. Deze moet je dus altijd even uitzetten als je online gaat gamen. Niet alleen jij hebt er last van, de rest van de gamers in de server ook. Alles klopt, Maar ik zie heel weinog verandereingen greets, pemp Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 je moet volgens mij als je veel progamma's aan hebt staan ff die sluiten dan doet ie het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.