Jump to content

[MODEL] Animeren voor Beginners


Big-Bear

Recommended Posts

NIce! Goed uitegelegd... Maar hoe sla je hem dan op als .avi ofzo?

Een animatie is geen filmpje he. Voor een filmpje zul je volgens mij alsnog een programma als Fraps, Camtasia of Hypercam moeten gebruiken. Misschien kan het ook rechtstreeks via het 3DSMAX, maar dan zul je denk ik moeten wachten op "de tutorial die hopelijk binnenkort komt", zoals onderaan staat.

Link to comment
Delen op andere websites

NIce! Goed uitegelegd... Maar hoe sla je hem dan op als .avi ofzo?

Een animatie is geen filmpje he. Voor een filmpje zul je volgens mij alsnog een programma als Fraps, Camtasia of Hypercam moeten gebruiken. Misschien kan het ook rechtstreeks via het 3DSMAX, maar dan zul je denk ik moeten wachten op "de tutorial die hopelijk binnenkort komt", zoals onderaan staat.

Trouwens kan je dat dan gebruiken in san andreas , als dat kan ga ik zeker beginnen :bier:

Erg handige tut :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Dat programma is niet gratis, je kunt wel een trial versie downloaden voor een periode van 30 dagen. Daarna zul je het product moeten aanschaffen.

Link naar trial: klik

Je moet gewoon even die gegevens invult, het maakt niet uit wat je invult, als je maar iets invult. Daarna word je doorverwezen naar de download.

Veel succes! :)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...