JoGuM Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 ej, k heb hier net een paar autows gedownload maareh hoe moet ik die nu installeeren, http://www.jvtdesign.net/ideal_sa/instal_vehicle.htm daar staat het wel uitgelegd maar daar snap k niks van, kan iemand me helpen?? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hey die JoGuM, het staat inderdaad uitgelegd, maar ten eerste in een erg vreemde taal, en ten tweede via een erg groote en lastige omweg. Op Gtaforum kennen we véle makkenlijkere manieren, voorbeelden hiervan zijn de "IMG-Tool, en de Mod-Installer". Twee eenvoudige programmatjes voor het installeren van allerlij soorten mods voor San Andreas. Als eerste zal ik je even uitleggen wat de "IMG-Tool" precies is: De IMG-Tool is een programmatje waarmee je alle TXD-Bestanden kunt wijzigen. Hieronder verstaan we "Auto's, Wapens, Kleding" en andere kleine onderdelen van het spel. Normaal kun je het programma "Kladblok" gebruiken zoals ook op jou link wordt gedaan. Maar met de IMG-Tool is het veel gemakkelijker, kijk >>>Hier<<< maar eens naar de gehele uitleg over dit programma. Een nog gemakkelijkere manier om de saaie auto's van San Andreas te verranderen in de gepimpte en meest complete "Car-Mods", is door ze in je spel te installeren via de "San Andreas Mod Installer". Je hoeft hierbij simpelweg de auto te selecteren, en verder gaat alles automatisch. Maar ook dit programma heeft zo zijn trucjes, en die zijn weer goed te berijken door >>>dit<<< te lezen. Succes ermee! Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Na het bekijken van de screens snap ik waarom jij er niks van snapt, ik heb geprobeerd om de teksten die er normaal staan te achterhalen en hier is het resultaat: 1. Zoek het bestand Vehicles.ide, het is te vinden in ...\data\ (\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg) 2. Open Vehicles.ide 3. Normaal is het bestand niet met een gespecificeerd programma te openen, klik dus op de onderste optie en kies Kladblok. 4. In de Readme van dit bestand vind je allemaal codes voor auto's, kopiëer de gemarkeerde code op de site. 5. Zoek nu in Vehicles.ide naar 'NEBULA' en je zal de code die je hebt gekopiëerd op die rij kunnen plakken. 6. Sla nu op en je Mod is geïnstalleerd! Veel plezier! Reageren
JoGuM Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 nou, even goed bedankt, maar k snap er nog niks van. Dan heb k maar pech, want anders verander ik straks vanallees en heb ik het hele spel vernuekt Reageren
Jorair Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Er is een handig programmaatje gemaakt om zeer gemakkelijk voertuigen te installeren zonder dat je tussen duizenden bestandjes jouw bestandje moet uitzoeken zoals in IMG-tool. Het programma wijst zichzelf uit en heet San Andreas Mod Installer (SAMI) en je hebt denkik geen hulp nodig bij het installeren, aangezien het zeer makkelijk is. Je kan het hier downloaden. Niet alle auto's kan je installeren met SAMI maar zeker 99.9% wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.