Jump to content

Suse Linux


P I N O

Recommended Posts

Hallo, zo als ik in ander topic al aan gaf werkte vista niet meer en na een reinstal had ik hem alleen nog maar in het engels, heb toen besloten om Suse Linux op mijn pc te zetten dit ging allemaal vrij vlot alleen nu krijg ik mijn netwerkkaart niet aan de praat en mijn geluids en grafische kaart ook niet.

maar dat van die geluidskaart en grafischekaart maakt nu even niet zo veel uit ik wil eerst mn internet werkend krijgen weet iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, zo als ik in ander topic al aan gaf werkte vista niet meer en na een reinstal had ik hem alleen nog maar in het engels, heb toen besloten om Suse Linux op mijn pc te zetten dit ging allemaal vrij vlot alleen nu krijg ik mijn netwerkkaart niet aan de praat en mijn geluids en grafische kaart ook niet.

maar dat van die geluidskaart en grafischekaart maakt nu even niet zo veel uit ik wil eerst mn internet werkend krijgen weet iemand een oplossing?

Je moet gewoon Sabayon Linux nemen.

Die herkend de meeste hardware en heeft alle codecs en eyecandy voorgeinstalleerd.

Sabayonlinux.org

Waarom Sabayon?

- Technologie is nieuwer

- Meer software (neem wel de DVD editie, die is 3.2GB, maar dan heb je werkelijk alles)

- Alles werkt out-of-the-box

Of Ubuntu

- makkelijker iets toevoegen (pakket)

- Werkt niet zo goed out of the box, maar beter dan suse

Bewerkt: door ifc3
Link to comment
Delen op andere websites

Oké ik ga dat dan maar proberen hopen dat het lukt. je hoort er nog wel van.

Bedankt in iedergeval.

ik heb hem proberen te downloaden, maar er is iets fout gegaan ofzo met het downloaden kan je misschien de goede link posten?

Bewerkt: door P I N O
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...