Jump to content

Need for Speed: Pro Street


ikt

Recommended Posts

Ik ben een totaale fan van NFS want speel het echt vaak,

maar dit vindt ik wel klote om te horen dat er gesloten Circuit in het spel is en niet vrij rond rijden , das tog wel veel leuker om als je ff geen zin hebt om te racen om dan ff lekker wat te rijden, of ff leuk politie achter je aan ofzo, je hebt dan tenminste echt missies, daar bij blijf ik bij

Need for speed: most wanted het beste game :) dat heeft ook een echte missie

je auto terug winnen!

en net zoals Carbon, ontdekken wat er op die nacht gebeurt is

maar most wanted blijft het beste vindt ik, nja ik zal wel eens kijken

als het uitkomt dat er gesloten dingen komen, kijken of het me bevalt :)

als ik idd gesloten circuit wil rezen dan doe ik inderdaad GT maar had dit niet verwacht van Need for speed,

Naja jammer dan

Midnight club blijft wel vrij uit rond rijden is ook van R* Games :D vindt het wel nice

maar NFS blijft beste _O_

alleen jammer dan dat laatste :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    37

  • Dead-Dodo

    24

  • Galiorix

    22

  • thug

    20

Top Posters In This Topic

Preview van automaxx GR8 (overgetypt :duh: ):

Maak je klaar voor het ultieme streetrace gevecht, want EA, maker en bedenker van de felste racegames van dit moment, maakt zich op om he langverwachte vervolg op het need for speed verhaal op ons los te laten.

Met de nieuwste release van Need for Speed slaat EA een nieuwe richting in.

Need for Speed Pro Street moet een nooit geziene ervaring worden waarbij je het opneemt tegen de beste streetracers, doorheen een veelvoud van wedstrijden en verschillende tracks en decors.

Momenteel zijn de mannen van EA nog druk in de weer om zoveel mogelijk kippenvel momenten in te programmeren, zodat het een alles behalve saaie winter wordt.

Need for Speed Pro Street wordt immers tegen de herfst in onze contreien verwacht, en moet op dat moment de referentie gaan worden.

Need for Speed Pro Street zet de streetracecultuur in een hogere versnelling door het creëren van het ultieme strijdtoneel: in dit spel draait alles om het bouwen van de ultieme, prestatie-getunede racemachine, waarmee je deelneemt aan tal van straatraces, die zowat overal ter wereld worden gehouden.

Meer dan ooit heeft het monteren van spoilers, turbo's of andere banden een invloed op het rijgedrag en de prestaties van een wagen.

Bovendien kun je er geen zooitje meer van maken: een bepaalde turbo kan enkel gecombineerd worden met die bepaalde luchtinlaat, of die bepaalde spoiler valt dan weer niet te combineren met zo'n vermogen.

Dus vergeet de tijd dat je als een complete nitwit te werk kan gaan, en dat zonder enige voorkennis de snelste wagen van het pact kan bouwen...

Need for Speed Pro Street wordt meer dan ooit een uitdaging, en voor beginnende spelers zelfs een hele uitdaging, of zeg gerust een zware beproeving. Need for Speed Pro Street beidt ongeëvenaarde precisie en indrukwekkende, gedetailleerde graphics met foto-realistische kwaliteit.

Hiermee krijg je het gevoel midden in de actie te zitten.

Need for Speed Pro Street laat je ook proeven van pure adrenalinerushes.

Helemaal bijblijvend wordt het als je merkt dat je niet racet zonder gevolgen.

Elke deuk, kras of elk geschonden deel van het koetswerk blijven een litteken op de wagen.

Dankzij de ingebouwde Artificial Intelligence zit je middenin een realistische race-ervaring.

Met de online modus word je ondergedompeld in een volledig nieuwe manier van competitief sociaal speelgedrag.

Bron: Automaxx GR8

Klinkt al beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Nieuwe drag trailer:

http://www.gametrailers.com/player/23885.html

Zo te zien zijn de drag bakkies niet om te lachen :D Wheelies, veeel beter dan ze zwakke dingen uit NFSU en NFSMW

Trailer met een ingame-streetrace:

http://www.gametrailers.com/player/23972.html

Het is een soort Flitspaalrace zoals in Most Wanted en en Carbon. Alleen zijn dit geen flitspalen maar checkpoints.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige trailers. Dit word echt een super game :D

Greetz :sigaar:

de laate 2 games van need for speed waren wat minder(corbon al helemaal) en ik denk als deze toch wel weer de goeie kant op gaat :tu: KUTGW EA canada

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weten jullie dat nu allemaal? Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en iedereen begint al dat GT, Forza en TDU beter zijn. Wees niet zo voorbarig en wacht op een demo om je mening over te geven. Ik zou zelf niet weten of het een goed spel is, maar het spreekt me opzich meer aan dan MW en Carbon.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de trailer kijkt zie je toch echt wel dat de graphics op TDU lijkt!

Dat is toch goed of neit dan? :7 Als de graphics minstens zo goed zijn als TDU Ps3 versie of X360 versie vind ik het goed. Maar je kan die 2 games niet eens met elkaar vergelijken. TDU is vooral Free-Roam terwijl NFS Pro Street een hardcore racegame word zonder Free-Roam en politie achtervolgingen (die overigens in de PS2 versie van TDU waardeloos zijn , maar dat terzijde)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...