RustyRustler89 Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 T was zeker ook zo'n instapmodel met een 1.4 litertje met 75 pk? Zonder opties Nope, bijna volledig opties, airco, cruise control, etc etc etc Reageren
commando Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Bitch please, onze saab heeft nu 204000 6 jaar oud, behandelen met respect dus. Saab Verklaar je nader? Alleen het alarmsysteem dat erop zit heeft zo zijn kuren, voor de rest prima auto met niet al te veel onderhoud. Het is alleen failliet ja, das wel jammer.. Prachtige auto's, echt waar! Ik heb het over het faillissement... ik heb en had niet zo'n emotionele waarde met Saab, ik vond het destijds erger dat Rover en MG over de kop gingen Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Ik vind het wel erg jammer dat ze failliet zijn, vond het wel mooie auto's eigenlijk. Vooral die nieuwe 95 uit 2010, pff peurneu was dat zeg. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Is altijd jammer wanneer automerk failliet gaat, maar aan de andere kant.. ik zie mij zelf geen Saab kopen dus erg veel raakt het mij niet. :$ 1 M is ondertussen klaargemaakt voor 2 Januari, M3 is verkocht. En hier heb je de laatste foto van de M3 vanaf de zaak die hem kocht. Hier 1 M En het nieuwe Alcantara stuur met afgeplatte onderkant, en de Recaro Performance stoelen van BMW Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 (bewerkt) Wordt dat jullie dagelijkse auto? Volgens mij gaat een ander bedrijf saab onderdelen maken? Bewerkt: 27 december 2011 door MaxVito Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Is altijd jammer wanneer automerk failliet gaat, maar aan de andere kant.. ik zie mij zelf geen Saab kopen dus erg veel raakt het mij niet. :$ 1 M is ondertussen klaargemaakt voor 2 Januari, M3 is verkocht. En hier heb je de laatste foto van de M3 vanaf de zaak die hem kocht. Hier 1 M En het nieuwe Alcantara stuur met afgeplatte onderkant, en de Recaro Performance stoelen van BMW Ik vind het persoonlijk een hele vooruitgang (ben niet zo voor dat model 3)! Wat voor stuur stond er origineel in? Is wel leuk zo met afgeplatte onderkant (racen)! Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Zelf was ik ook niet echt van plan een saab te halen, zijn kwalitatief erg goede auto's maar voor de prijs die je ervoor betaald (onze was 50.000 ongeveer) krijg je nie echt veel luxe vind ik. Reageren
commando Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) Is altijd jammer wanneer automerk failliet gaat, maar aan de andere kant.. ik zie mij zelf geen Saab kopen dus erg veel raakt het mij niet. :$ 1 M is ondertussen klaargemaakt voor 2 Januari, M3 is verkocht. En hier heb je de laatste foto van de M3 vanaf de zaak die hem kocht. Hier 1 M En het nieuwe Alcantara stuur met afgeplatte onderkant, en de Recaro Performance stoelen van BMW pff mooie kar, ben jaloers ( alleen had ik geen wit genomen ) Bewerkt: 28 december 2011 door commando Reageren
MaxVito Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) Saab is vanbinnen heel strak. Maar wel oer sterk. Volvo is nog z'n merk wat oer sterk is. Jammer dat de diesels te duur zijn in nederland anders wilde ik deze wel Wat een lekker geluidje zit hierin: Bewerkt: 28 december 2011 door MaxVito Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Nu mijn auto helemaal af is voor mijn gevoel, wil ik straks als ik heel veel centjes heb een goede Mercedes SEC AMG. Die dingen zijn nog wel achterlijk duur maar wat zijn ze vet zeg. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Wel geile auto's indd, alleen wel een sjonnie gehalte dat hoog is hoor, heel hoog Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Wel geile auto's indd, alleen wel een sjonnie gehalte dat hoog is hoor, heel hoog What the fuck? Aantal Sjonnies die een SEC rijden kun je op een hand tellen, en Sjonnie is het ook niet omdat het geen doorsnede MB is. Zelfde dat je zegt dat een Rallye of een E30 M3 sjonnie is, omdat ze niet op de 'normale' Golfjes of E30jes lijken. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Wel geile auto's indd, alleen wel een sjonnie gehalte dat hoog is hoor, heel hoog What the fuck? Aantal Sjonnies die een SEC rijden kun je op een hand tellen, en Sjonnie is het ook niet omdat het geen doorsnede MB is. Zelfde dat je zegt dat een Rallye of een E30 M3 sjonnie is, omdat ze niet op de 'normale' Golfjes of E30jes lijken. Je ziet gewoon maar zelden een SEC rijden, laat staan met een sjonnie erin. Hetzelfde voor Rallye of E30 M3, je ziet trouwens meer sjonnies met een lelijk getunede 'gewoon' Golfje rijden. Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Wel geile auto's indd, alleen wel een sjonnie gehalte dat hoog is hoor, heel hoog er zit inderdaad een klein stukje " sjonnie " gehalte in, maar voor een echte " sjonnie-car " en ofc een hoog-sjakie gehalte: Bewerkt: 29 december 2011 door commando Reageren
moechy Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Saab is vanbinnen heel strak. Maar wel oer sterk. Volvo is nog z'n merk wat oer sterk is. Jammer dat de diesels te duur zijn in nederland anders wilde ik deze wel Wat een lekker geluidje zit hierin: Dan koop je een benzine met LPG installatie. LPG kost amper wat. Nadeel is dat je motor ietsje minder lang meegaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.