Jump to content

Is LCS een leuk spel?


jeroenkuyk

lbc  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet ik hem kopen?

    • Ja
      44
    • Nee
      14


Recommended Posts

Hij is in het begin wel leuk, maar heel snel hartstikke saai. En de stad is grauw en lelijk. Ik zou hem helemaal niet halen als je GTA III al hebt. Zelf zou ik dus voor VCS gaan die is veel en veel leuker. Edit: Haha ik had hier al gepost, was ik helemaal vergeten. :puh:

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    6

  • ASPHALT

    3

  • gta_rulez

    2

  • The GamerII

    2

Volgens mij beslis je nog steeds zelf of je een spel al dan niet koopt en leuk of niet leuk vindt. Ik vind het een topgame, punt uit. Maar velen denken daar anders over. Ik heb ook het 'geluk' gehad dat ik LCS gespeeld heb nog vóór ik GTA III, Vice City en San Andreas gespeeld heb, waardoor ik de graphics niet voortdurend vergeleek met zijn voorgangers. Het spel heeft me geboeid van begin tot einde. De laadtijden zijn soms wel lang, maar wat verwacht je van de eerste 3D GTA game op een (nieuwe, onbekende) handheld. Ik weet niet of je hem voor PSP of PS2 wil kopen, hoe dan ook zou ik hem kopen, gewoon, als GTA fan. Het is zeker de naam 'Grand Theft Auto' waard. Ik heb hem, echt waar, met plezier gespeeld. Maar meningen verschillen. Ik en ASPHALT zijn zo'n beetje de uitzonderingen die dit spel wél leuk vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij beslis je nog steeds zelf of je een spel al dan niet koopt en leuk of niet leuk vindt. Ik vind het een topgame, punt uit. Maar velen denken daar anders over. Ik heb ook het 'geluk' gehad dat ik LCS gespeeld heb nog vóór ik GTA III, Vice City en San Andreas gespeeld heb, waardoor ik de graphics niet voortdurend vergeleek met zijn voorgangers. Het spel heeft me geboeid van begin tot einde. De laadtijden zijn soms wel lang, maar wat verwacht je van de eerste 3D GTA game op een (nieuwe, onbekende) handheld. Ik weet niet of je hem voor PSP of PS2 wil kopen, hoe dan ook zou ik hem kopen, gewoon, als GTA fan. Het is zeker de naam 'Grand Theft Auto' waard. Ik heb hem, echt waar, met plezier gespeeld. Maar meningen verschillen. Ik en ASPHALT zijn zo'n beetje de uitzonderingen die dit spel wél leuk vinden.

Ik word weer vergeten....en M4X ook... :-(

Ik heb het spel een 9

gegeven, omdat het voor mij de beste GTA is.

Ik vind het goede aan dit spel: Het sfeertje, de stad, de auto's, de gangs, alles klopt gewoon.(Voor mij)

Greetz, Dark_GTA_Mike

Edit:

VCS is ook een pracht game maar mist voor mij de sfeer en op het laatste het verhaal. Tevens spelen de Bugs en Glitches me daar ook parten. LCS mag redelijk veel Glitches hebben maar zo'n eenmalig foutje moet je niet naar omkijken. Bugs vind ik erger, die zijn er altijd.

Voor mij zelf is dit ook de eerste GTA waarin ik screens kon maken en SaveGames doen. Daar was ik wel blij mee omdat dat bij de andere moeilijk kan, op de PS2.

Dat is ook inderdaad wat ik vervelend vind aan VCS, vooral de sfeer, en bijna alle auto's zijn wel erg goed

Dat was dus mijn mening :)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

ik zal m zeker kopen!

ik heb ALLE gta's behalve london. dus ook gta3 en nog steeds vind ik m geweldig!!! heb hem zelf nog niet zo lang, maar ja. als je het moet gaan vergelijken, en je moet kiezen tussen liberty en vice, ja ik vind liberty zelf leuker omdat je er meer missies hebt zoals autoseller enzo en dat is bij vice niet, maar bij vice ben je nog extra tijd kwijt met die territories. tis maar net wat je leuk vindt. maar zeker kopen het liefst allebij:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het is een topper voor de PSP, maar toch gaat hij snel vervelen, precies hetzelfde met VCS, na de storyline, doe je niet zoveel meer. Met San Andreas en Vice City ging ik nadat ik de storyline had uitgespeelt nog flink gebruik maken van de free-roam functie. Lekker mensen neerknallen, gewoon een riot starten. Trucjes met de auto. Maar dat doe ik niet bij de PSP versie. Ik weet niet hoe dat komt, maar je gaat je gewoon vervelen na de storyline.. Mijn tip: Koop gewoon Lumines :)

Link to comment
Delen op andere websites

gta lcs is een leuk spel

de storylain is erg goed maar sommige zijmisies zijn leuk maar wel erg moeilijk

de wapens zijn ook tof zoals minigun m4 ak47 combat shotgun

het is ook tof dat niet alle gang boos worden op jou

ik zou hem echt kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...