Jump to content

[SA|OV] Ontleding van de handling.cfg


noedel

Recommended Posts

Dit klinkt mss een beetje dom, maar hoe open je die lijst en waar vind je die ? Want ik weet dat echt niet xD.

alvast bedankt.

In de map 'Data' van je San Andreas map staat het bestand 'handling.cfg'. Open dat met Kladblok of Wordpad of een vergelijkbaar tekstverwerkings programma, al werkt Kladblok het beste omdat je dan geen gezeik met extensies hebt ;)

Ik ga naar Rockstar Games map, ik kijk in die van san andreas maar er staat nergens data :S. Waar moet ik dan zoeken ?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • K.O.

    7

  • .:TOM:.

    5

  • GTAfan054

    4

  • m.o.d

    3

Top Posters In This Topic

  • 3 maanden later...
Ik kan als ik iets aanpas het niet opslaan. Hij zegt dat hij het niet kan opslaan en vervolgens moet ik een andere bestandsnaam kiezen. :bonk: Weet iemand hier een oplossing voor?

Probeer Alleen lezen' eens uit te vinken. Klik met de rechtermuisknop op de San Andreas map en klik op eigenschappen. Vink 'Alleen lezen' uit en probeer het nog eens. ;)

klik met je rechtermuis op de San Andreas map en klik op eigenschappen dan op beveileging dan staat er een lijstje er staat ook een naar in zoiets als dit ong. gebruiker[pc_van_jouwnaam/gebruikers]klik daar 1 keer op en klik dan op bewerken dan zie je hem weer staan klik er weer op dan staat er onderaan een lijste de eerste naam daarvan is voledig beheer daar naast staat een vakje er boven staat toestaan klik op dat vakje en dan op toepassen.

dan ben je klaar.

gr pitbul

ps. ik heb vista daar had ik dit probleem ook maar is nu opgelost

Link to comment
Delen op andere websites

Me gemodde auto stuurt niet scherp genoeg hoe moet ik dit veranderen?

en als ik ong 180 rijd en wat heet en weer stuurt glijd hij helemaal over de weg zonder slip sporen wat moet ik veranderen heb nu dit:

ELEGY 1400.0 3400.0 2.0 0.0 -0.2 -0.24 70 0.75 0.86 0.48 5 250.0 40.0 5.0 R P 8.0 0.52 1 40.0 1.0 0.2 0.0 0.25 -0.1 0.5 0.3 0.4 0.54 105000 40002004 4400000 0 2 1

please wil graag antwoord anders rijd die auto egt k*t

Bewerkt: door pitbul
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

hallo,ik heb de snelheid van faggio aangepast tot 290.0 en acceleratie in 90.0 maar nu trekt ie alleen maar wheelies,dat is hinderlijk,hoe kan ik ervoor zorgen dattie dat minder doet ,dus onder welke letter wat veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

kan je hiermee trouwens ook instellen hoe hard een trein gaat?

want ik heb nu met een train limiter tool ervoor gezorgd dat mn treinen 14 wagons hebben MAAR.... de treinen rijden wel baggertraag.....

misschien als ik de trein sterker maak en de wagons lichter?

ik weet t niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...