Jump to content

Jong Oranje


Groot-Duimpje

Jong Oranje  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. zullen ze het redden?

    • ja
      23
    • nee
      5
    • durf geen antwoord te zeggen weet het niet zeker
      2


Recommended Posts

[b]Jong Oranje zit in de finale.



natuurlijk zijn ze titelhouder maar zullen ze het redden , ikzelf denk van wel !

hier de Poll zullen ze de titel houden ?[/b]

EDIT: ik dacht dat ik bij Sport zat kan iemand het verplaatsen :$ ^_^ ?

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    8

  • Donald-Duck

    4

  • NilsHolgersson

    4

  • PizzaTonno

    3

Ik weet zeker dat Nederland de finale opnieuw wint vandaag was een mooie spannende wedstrijd nederland volgens mij verdient gewonnen en Waterman heeft top staan te keepen in de penalty reeks en de finale moet tegen Belgie of Servie ik denk dat het Servie wordt omdat ik Belgie niet zo'n geweldig voetbal land vindt en Servie was tog de underdog en dan zullen wij die Serviers eens in moodjes hakken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat Nederland de finale opnieuw wint vandaag was een mooie spannende wedstrijd nederland volgens mij verdient gewonnen en Waterman heeft top staan te keepen in de penalty reeks en de finale moet tegen Belgie of Servie ik denk dat het Servie wordt omdat ik Belgie niet zo'n geweldig voetbal land vindt en Servie was tog de underdog en dan zullen wij die Serviers eens in moodjes hakken. :D

of ze verdiend gewonnen hadden , jah nogal 70 % balbezit trouwens das best veel , en schoten waren er ook wel wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er echt het volste vertrouwen in die wedstrijd tegen Engeland was zo geweldig! Ik kneep 'em bijna niet meer!

Maar nu spelen ze tegen Servië, wat dus wel wat makkelijker moet worden, Jong Servië is niet zo goed, Normaal Servië wel maar daar spelen ze nu niet tegen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hadden we ook eens gedaan, bij Nederland - Ivoorkust op het WK. Ik heb geen zak van de hele wedstrijd gezien; de zon stond recht op het schermdoek gericht.

gordijnen dicht doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik merk dat ik de enige negatieveling ben die op Nee heeft gestemd...maar dan kan me in ieder geval niet worden verweten dat ik chauvinistisch ben. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat Nederland wint, maar ik kan gewoonweg niet zeggen dat Nederland me qua spel heeft kunnen overtuigen de afgelopen 4 wedstrijden. Engeland werd afgelopen woensdag dan wel volledig onder druk gezet in de tweede helft, maar dat lag meer aan de zwakte van de Engelsen. Bovendien speelde Nederland toen niet echt op techniek, maar meer door middel van het naar voren pompen van de bal. Ik denk dat Servië een sterke tegenstander is en m'n gevoel zegt dat zij de titel binnen gaan halen. We zullen het vanavond wel gaan zien en laten we hopen dat ik ongelijk heb :D

Link to comment
Delen op andere websites

wat je zegt NandroDavids , hopen dat je dan niet gelijk heb .

Met 1 ding met ik het eens , dat NL de afgelopen4 4 wedstrijden minder ook heeft gepresteerd , verder vind ik het ook een spannende wedstrijd worden :D

NilsHolgersson , jah in de tuin gaat het moeilijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Durf niet antwoorden weet niet zeker. Ik durf echt geen antwoord op deze vraag te geven. Aan de ene kant denk ik; de afgelopen wedstrijden hebben ze niet beroerd gespeeld maar aan de andere kant sluit ik me aan bij Davids. Dat ze me ook niet echt overtuigt hebben... Ik hoop dat het allemaal goed komt. Vast wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem ook nee,

Ik heb het gevoel dat Nederland gaat falen net als België, Nederland heeft geen tactiek maar meer een opstelling en aanvallen. Servië is een sterke tegenstander erg sterk, wat ik ook duidelijk gezien heb in de wedstrijd van België, misschien net zoals Nandro zegt ben ik ook een negatieveling want ik heb ook geen vertrouwen in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...