Jump to content

GTA II onder XP


CJ_SA

Recommended Posts

Wat voro foutmelding krijg je dan?

Heb je Service Pack 1 of 2 al geinstalleerd?

De patch is zover ik weet alleen maar voor het repareren van wat fouten in de multiplayer.

ik heb pack 1 alleen als k t wil spele krijg ik dit: Grand Theft Auto 2 heeft een bekend compatibiliteitsprobleem met deze versie van Windows. Neem contact op met TAKE2interactive voor een update die compatibel is met deze versie van Windows.

Link to comment
Delen op andere websites

De officiele patch voor GTA2 werkt niet bij Windows XP.

Probeer de compatibiliteit 's om te zetten naar Windows 98 (rechtermuisknop GTA2.exe; eigenschappen; compatibilieit; Windows 98).

Heb je trouwens XP Home Edition of XP Professional? XP HE schijnt wel vaker problemen te hebben met GTA2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja maar ''GTA'' 2 is zoooooooooo oud. Kan je gewoon GTA 3 of Vice City kopen? Of heb je geen [$Cash$]?

Want het ligt aan je computer, misschien heb je weinig ruimte voor je CD-Rom? Zou best wel dom zijn als GTA 2 he' niet werkt op de Windows XP. ;)

Bij mij kan het werken op de Windows 98 geen SE edition! Misschien ligt het aan de CD-rom zitten daar geen krassen op?

Veel geluk met dat spel!

Spijkertje,

_________________________________________

[ Prettige OUD EN NIEUW dagen!]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...