Jump to content

Zelfde als GTA 3 ?!


JohnStacks

Recommended Posts

ik heb lcs maar 1 keer gespeeld ik vond het niet echt leuk. ik vind het leuker als je gewoon een heel ander land hebt dat je dan overal naar moet zoeken en dat je allerlei nieuwe dingen ziet. dan is het nog verrassend, maar bij LCS is het niet echt zo, ik wist al de weg. ik vind gta III ook een beetje grauwe sfeer hebben maar dat maakt het wel leuk. toen ik hem oor het eerst speelde was hij niet zo euk als sa in het begin maar wel leuk genoeg om hem uit te gaan spelen...... overigens is III best makkelijk uit te spelen, alleen is er meer timing voor nodig.

Dat je de weg al weet lijkt mij niet echt een punt, als er genoeg vernieuwingen zijn. Het is ook een vervolg op de verhaallijng van GTA III, dus zo onlogisch is het niet dat Rockstar dezelfde stad heeft gekozen. En er valt zeker nog genoeg te ontdekken, want er zijn veel verstopte collectables, zijmissies, en andere dingen. Niet zo'n groot punt dus. Ook over de sfeer ben ik het niet met je eens. GTA III is juist donker, terwijl LCS wat grauwer is. Het zonnetje wil wel eens schijnen, maar die grauwe sfeer heerst altijd. En nog even een keer voor iedereen: vergelijk San Andreas nou niet met LCS! LCS is geen vervolg op de triologie, en je kan het dus niet vergelijken met SA. LCS is (ondanks de port naar de PS2) bedoelt als PSP game, en SA is gemaakt voor de consoles en de PC. Een handheld kan je simpelweg ook niet vergelijken met een PC, dus daarom is het een beetje raar als SA telkens met LCS wordt vergeleken.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Liberty City Stories is inderdaad geen vervolg op GTA San Andreas maar ook niet op Grand Theft Auto III. Het speelt zich wel in hetzelfde 'era' of dezelfde 'wereld' af. LCS is er om meer duidelijkheid te geven over het verhaal in GTA III, gezien LCS zich 3 jaar voor GTA III afspeelt. Zo zie je er hoe bepaalde dingen tot stand gekomen zijn (de macht van de Leone's) of ingestort zijn (het verdwijnen van de Sindacco Mafia Family). Het boeit me eigenlijk niet echt dat de meesten van jullie dit een saai, grauw, donker spel vinden want ik vind het de beste GTA, of de GTA waar ik het meest plezier aan beleefd heb (komt grotendeels omdat dit mijn eerste 3D view GTA was). De grauwheid is juist logisch. In LCS is het wel wat realistischer uitgewerkt, dat de zon ook af en toe eens schijnt. Maar je kunt toch niet verwachten dat er in een stad als Liberty City opeens zonnebrand en tropische temperaturen zijn zoals in Miami/Vice City? Dit is in New York ook niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA III = GTA LCS = NIET WAAR !

GTA Lcs is een heel ander spel in de zelfde omgeving. Zelf vind ik Lcs leuker als GTA III.

Natuurlijk is GTA III de eerste 3D GTA maar ik vond de graphics daar niet goed.

Bij Lcs zijn de graphics ook niet alles maar wel beter als bij GTA III. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III = GTA LCS = NIET WAAR !

GTA Lcs is een heel ander spel in de zelfde omgeving. Zelf vind ik Lcs leuker als GTA III.

Natuurlijk is GTA III de eerste 3D GTA maar ik vond de graphics daar niet goed.

Bij Lcs zijn de graphics ook niet alles maar wel beter als bij GTA III. :cya:

Vergelijk de graphics van gta3 eens met de gta die ervoor uitkwam...

Heel groot verschil dus, maar het verhaal enz vind ik bijv weer beter bij gta3 en de graphics bij sa en vc.

Veel verschillen die het juist leuk maken zonder dat de graphics het er echt toe doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De 'noobs' onder ons zien GTA 3, en LCS vaak voor hetzelfde spel aan, omdat het in dezelfde stad afspeelt. Dat is natuurlijk ook zo, omdat een 'noob' niet echt op vernieuwingen, en verbtereringen let. Een echte gta-fan kijkt natuurlijk na elke detail, en verbetering en zal veel eerder verschillen ontdekken. Het ligt er nou net aan of je het hetzelfde vind, of niet.

Conclusie: GTA LCS is een opgepoeste, en verbeterde GTA3-game, en zo zit dat met VCS ongeveer ook.

Apple-Mac ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...