Jump to content

LCS grappige bug


Emielo

Recommended Posts

het is mij net gebeurd en geen idee of het nog een keer kan maar probeer maar: doe armor aan en je health moet ook vol zijn. ga naar het derde eiland naar het vliegveld. ga naar de startbanen etc en ga dan in een rechte lijn waar de ingang van de metro is staan

|

|

jij | metro ingang

|

ongeveer he niet precies. als het goed is gaat daar een vliegtuig langs die aan het keren is om op de startbaan te komen. (ik wou ff zelfmoord plegen vandaar) dan loop je voor de twee voorste wielen van het vliegtuig je word overgereden bent bijna dood en dan zit je onder de grond en lopen er mensen voorbij en rijden er metro's langs... je kan ook instappen maar dan na de eerst volgende halte word het weer normaal... =(

khoop dat het lukt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit bij de PSP versie of bij de PS2 versie? Bij mij op de PS2 lukt het namelijk niet.

Heey, ik heb hem ook op de ps2 en heb het meerdere malen geprobeerd.

Dus is denk dat dit een bugje op enkel de psp is, aangezien ik altijd meteen dood ben als ik het probeer.

Link to comment
Delen op andere websites

dit krijg ik ook soms als ik kei hard tegen een gebouw aan rij met een auto dan zit ik half met de motor kap in het gebouw maar gelukig heb ik cheatdivice dus even teleporteren en je bent weer op asvalt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dit zijn gewoon bugs wat bij meerdere spellen weleens kan voorkomen

de kans is dus een op duizend ofzo dat dit gebeurt

ik zou het dus ook niet proberen want het is puur geluk hebben of pech ( wat jij wilt ^^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...