Jump to content
PatrickW

Inhoud van GTA IV Special Edition


Vandaag heeft Rockstar Games de eerste foto's vrijgegeven van de inhoud van het Special Edition pakket van GTA IV. Uiteraard is de Boxart nog niet definitief, maar de foto's geven een goede indruk van de inhoud van het pakket.

Bron: GTAnet.com

Meer Special Edition foto's zijn te vinden in onze galerij

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar WikiGTA gaan.

Morgen donderdag 28 juni komt om 19:00 Nederlandse tijd de tweede Grand Theft Auto 4 trailer op deze website online. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk ! Hoeveel zou zo iets kosten ?

Het special edition pakket van GTA IV gaat dacht ik tussen de 80 en de 90 euro kosten, dus heel wat geld voor een paar gadgets...

______________________________________________________

Het ziet er wel allemaal mooier en groter uit als ik had verwacht, maar ik denk dat het nog altijd vrij nutteloos is wat je erbij krijgt... Alleen voor de echte GTA harcore fans. Als ik GTA IV koop, koop ik zeker niet deze editie, want 20a30 euro meer betalen voor dit, nee liever niet :puh:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nieuwe info...:Rockstar heeft afbeeldingen vrijgegeven van de Special Edition van Grand Theft Auto IV. De Special Edition bestaat uit een sporttas met daarin een metalen kluisje. In dit kluisje bevindt zich de game, een boek met artwork en de soundtrack. Op deze soundtrack staat onder andere nieuw materiaal van verschillende topartiesten. Aan de sleutel van het kluisje zit een Rockstar-sleutelhanger. Het hele pakket gaat hier in Europa over de toonbank voor €99,95.

Bron

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe zouden ze die sporttas in dat kluisje krijgen? :clown:

@ Hierboven: Eerder was de prijs vastgesteld op €89,95. Of één van de twee prijzen klopt niet, of de prijs is met een tientje verhoogd.

EDIT: Gameorder.nl heeft hem voor €89,= staan, maar Bol.com voor €99,99.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zou heel graag de Special Edition hebben, maar ik wil wachten tot GTA IV (misschien) op de PC uitkomt. Maar zou ik de SE ook kunnen krijgen als ik een paar maanden wacht? Desnoods tweedehands?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe zouden ze die sporttas in dat kluisje krijgen? :clown:

@ Hierboven: Eerder was de prijs vastgesteld op €89,95. Of één van de twee prijzen klopt niet, of de prijs is met een tientje verhoogd.

Raar dan,ik heb deze info van Insidegamer.Klikkie ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een troep, dit brengt mij echt totaal niet in de mood om die special edition te kopen. Art of GTA IV boek is misschien nog wel leuk maar ergens heb ik het idee al wel dat die ook op internet komen te staan. Ga in ieder geval geen 40 euro extra betalen voor dit :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...