Jump to content

Sniper, hoe te pakken


DenTheMen

Recommended Posts

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die sniper kan pakken in Fort Staunton. Hij ligt op zo'n balkon bij het cafe. Maar geen enkele auto is hoog genoeg daar bij te komen... :duh:

Als je er niet met de Ambulance bij kan dan is het niet mogelijk om er met een andere auto bij te komen. Dan zal het van je eigen acrobatische kunsten moeten komen. Kijk eens om je heen, misschien kan je via een trap over een muurtje heenspringen en het balkon bereiken. Daarnaast is er ook nog een andere Sniper Rifle, die je op verschillende plekken kan vinden. Klik hier voor de vindplaatsen daarvan. Helaas heeft Laser Scope Sniper maar 1 vindplaats, dus ik denk dat je even moet klimmen om dat balkon te bereiken ;)

@Hieronder: Sorry daar had ik geen rekening mee gehouden, je hebt helemaal gelijk :$

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die sniper kan pakken in Fort Staunton. Hij ligt op zo'n balkon bij het cafe. Maar geen enkele auto is hoog genoeg daar bij te komen... :duh:

Dan moet je eerst één van de laatste missies gedaan hebben, namelijk Bringing The House Down. In die missie verwoest je Fort Staunton, dus ook dat café. Dan kan je erbij. Veel succes. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die sniper kan pakken in Fort Staunton. Hij ligt op zo'n balkon bij het cafe. Maar geen enkele auto is hoog genoeg daar bij te komen... :duh:

Dan moet je eerst één van de laatste missies gedaan hebben, namelijk Bringing The House Down. In die missie verwoest je Fort Staunton, dus ook dat café. Dan kan je erbij. Veel succes. :Y

Oke thx boys;)

200ste post!:D:puh: na 3 jaar weer terug op 't forum:P

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen fout! Je kunt er niet vanuit het restaurant bij. :D

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik die sniper kan pakken in Fort Staunton. Hij ligt op zo'n balkon bij het cafe. Maar geen enkele auto is hoog genoeg daar bij te komen... :duh:

In Liberty City Stories zijn inderdaad 2 wapens pickups waarvoor je moeite moet doen wil je er bij komen. De PSG1, waar jij over praat, is er een van. Hij is te bereiken na de missie Bringing The House Down. In het Theater (Moet je heen in de missie A Date With Deat) wat naast het restaurant ligt is namelijk een ramp ontstaan door al het puin. Met een kleine aanloop kun je hiermee op het dak komen van het restaurantje. Nu ga je op de rand staan en spring je een beetje schuin op de richel springen en voila, je kunt de PSG1 pakken.

Hier even een filmpje want het verhaal is misschien wat vaag: Download! (Sprong naar het dak toe)

De sprong op de richel:

video3aik1.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen fout! Je kunt er niet vanuit het restaurant bij. :D

*Mierenneuken* :7 Het was niet fout, ik zei niet hóé je heb te pakken kon krijgen. ;) Ik zei alleen dat je erbij kon na de missie Bringing The House Down. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...