Jump to content

Munitions Dump


Domovoi

Recommended Posts

Heeft iemand tips voor de missie Munition Dump

Als ik eerst de truck die naar links gaat (voorbij Phil's Fully dink Weaponshop) neerschiet met een rocket, ben ik binnen de minuut dood omdat de achtervolgers met erg krachtige wapens schieten.

Dus zelfs als ze van de 1e keer ontploffen, krijg ik versterking achter me aan!

Als ik eerst de andere truck opblaas, komt er direct Mission Failed omdat de andere het depot heeft bereikt!

Help!

Bewerkt: door Domovoi
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eens voor wat handige tips en info.

Ik had de achtervolging met een PCJ-600 ingezet, en als je er goed achter rijdt gewoon knallen. Het beste kan je een machinegeweer genaamd de MP5K nemen. Dit is het krachtigste machinegeweer en je kan ermee vooruit schieten op een motor. Hier kan je hem vinden. Als je de truck gewoon steeds blijft raken dan ontploft hij best snel. Je hebt ook grote kans dat je het schietende mannetje van de truck af schiet. Dan moet je proberen zo snel mogelijk naar de andere truck te rijden, en daar gewoon hetzelfde doen. Over die versterkingen, je moet gewoon zorgen dat je achter de truck blijft rijden, en dan doen die versterkingen niet veel. Je kan ze ook makkelijk ontwijken. Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand tips voor de missie Munition Dump

Als ik eerst de truck die naar links gaat (voorbij Phil's Fully dink Weaponshop) neerschiet met een rocket, ben ik binnen de minuut dood omdat de achtervolgers met erg krachtige wapens schieten.

Dus zelfs als ze van de 1e keer ontploffen, krijg ik versterking achter me aan!

Als ik eerst de andere truck opblaas, komt er direct Mission Failed omdat de andere het depot heeft bereikt!

Help!

Het makkelijkste is om bij het Depot in Fort Staunton te gaan staan met je Rocket Launcher. Ze komen er allemaal heen dus kun je ze dan makkelijk opblazen. Hou ze in de gaten via je map en rader. Als ze dicht bij zijn ga je klaar staan en vernietig je ze.

Het depot in Fort Staunton ligt hier:

post-40486-1183544553.png

Je kunt ook kiezen voor de wat moeilijkere manier maar dan moet je wel goed oppassen voor de backup. Het beste is even te blijven staan en als ze uitstappen opeens vol gas wegrijden. Voor verdere beschrijving van de achtervolgings manier moet je Tunix post hierboven maar even goed doorkijken. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ondertussen al opgelost, ik heb het zo gedaan:

Naar Phil's straat gereden en daar de eerste neergeschoten met een rocket. Daarna ben ik snel in een Patriot gestapt en de versterking wat afgeschud. Daarna ben ik naar de andere gereden, en ik was net uitgestapt toen de versterking weer aankwam. Ik heb snel wat raketten afgevuurd op de andere truck, en ben dan hard weggelopen.

Mission Passed!

Toch bedankt voor de tips :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ondanks dat de bovenstaande members al heel goed hebben verteld hoe je deze missie tot een goed einde kan brengen wil ik ze toch nog even graag aanvullen.

Munition Dump heb ik zelf een keer of 4 opnieuw gedaan omdat ook bij mij de twee busjes te snel op hun bestemming kwamen. Net probeerde ik het nog een laatste keer en opeens lukte hij mij. Nu heb ik hem niet gedaan op de manier van Tunix of ASPHALT maar op een andere , veel snellere manier.

Wanneer de missie start rijdt je dus eerst naar Phil toe om de Flamethrower op te halen. Vervolgens neem je een voertuig en rijdt je naar de bestemming toe. Binnengekomen zorg je dat je alles stuk maakt, op 1 pallet na. Ga naar buiten en verwoest de beide busjes, met een handgranaat of ander dergelijk wapen.

Loop naar binnen en verwoest eventueel ook nog je eigen busje. Daarna verbrand je ook de laatste pallet. Wanneer je dat hebt gedaan zal er alleen komen te staan: " Get out of Fort Staunton " . Je rent naar buiten (waarschijnlijk heb je een wanted level van 4 sterren) en stapt in je auto die je voor de missie op de stoep hebt geparkeerd. Rijdt hierna met gierende banden weg en er zal staan: " Mission Passed "

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat de bovenstaande members al heel goed hebben verteld hoe je deze missie tot een goed einde kan brengen wil ik ze toch nog even graag aanvullen.

Munition Dump heb ik zelf een keer of 4 opnieuw gedaan omdat ook bij mij de twee busjes te snel op hun bestemming kwamen. Net probeerde ik het nog een laatste keer en opeens lukte hij mij. Nu heb ik hem niet gedaan op de manier van Tunix of ASPHALT maar op een andere , veel snellere manier.

Wanneer de missie start rijdt je dus eerst naar Phil toe om de Flamethrower op te halen. Vervolgens neem je een voertuig en rijdt je naar de bestemming toe. Binnengekomen zorg je dat je alles stuk maakt, op 1 pallet na. Ga naar buiten en verwoest de beide busjes, met een handgranaat of ander dergelijk wapen.

Loop naar binnen en verwoest eventueel ook nog je eigen busje. Daarna verbrand je ook de laatste pallet. Wanneer je dat hebt gedaan zal er alleen komen te staan: " Get out of Fort Staunton " . Je rent naar buiten (waarschijnlijk heb je een wanted level van 4 sterren) en stapt in je auto die je voor de missie op de stoep hebt geparkeerd. Rijdt hierna met gierende banden weg en er zal staan: " Mission Passed "

:tu:

Ik wil je feestje niet bederven maar hij heeft het over Munitions Dump, jij over Friggin' The Riggin'. De tips om het busje te vernietigen en al staat al allemaal op WikiGTA. Het is zelfs nog slimmer om de ingang te blokkeren met een Bus want dan kunnen er geen Forelli's meer naar binnen komen. Deze komen met groepjes en proberen je te stoppen voordat je alles hebt vernietigd. ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT, je hebt helemaal gelijk. Ik heb waarschijnlijk niet goed gekeken naar de naam van de missie die ik speelde. Aangezien de topicstarter het over 2 busjes/vrachtwagens had heb ik waarschijnlijk gedacht dat het om de missie Friggin' The Riggin' ging.

Sorry hiervoor!

Trouwens, ik heb de missie Munitions Dump gedaan en precies op de manier zoals ASPHALT vertelde. Ging perfect :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...