Jump to content

Uit leg Liberty city stories


Swiggers

Recommended Posts

Ik heb zojuist de PSP gekocht,

Nu wil ik graag het spel LCS kopen

kan iemand mij vertellen waar nu eigenlijk het hele verhaal van LCS over gaat?.

En wie heeft er nog handige tips voor onderweg...?

Wat is het handigste/beste wapen op LCS?

Alvast hartelijk Bedankt.

swiggers :cya:

Vinden jullie het ook al zo onleuker worden als het ( zoals op de PSP) een klein schermpje is?

En is de besturing moeilijk op de PSP?

DIT MAG VERWIJDERD WORDEN ADMIN'S :slotje:

>>> Door SummerBase: Normale topics verwijderen wij niet, dus ik zet er een slotje op. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist de PSP gekocht,

Nu wil ik graag het spel LCS kopen

kan iemand mij vertellen waar nu eigenlijk het hele verhaal van LCS over gaat?.

En wie heeft er nog handige tips voor onderweg...

Alvast hartelijk Bedankt.

swiggers :cya:

Hey swiggers,

LCS heeft een heel erg lang en leuk verhaal, vanaf de eerste missie tot de laatste missie. Je begint als Tony Cipriani, een oud lid van de Leone familie. Een paar jaar daarvoor was Tony op de vlucht geslagen omdat hij iemand had vermoord van de Leone familie, maar nu komt hij dus weer terug. Hij wordt niet echt leuk ontvangen. Van de don (Salvator Leone) moet Tony eerst gaan werken voor Vincenzo. Vincenzo haalt een rotstreek uit bij Tony waardoor Tony hem vermoord. Via Vincenzo kom je nog wel terecht bij bijvoorbeeld JD O'Toole en Salvatore Leone, waar je vervolgens voor moet werken. Nu gaat het allemaal iets beter, maar je eigen moeder probeert je wel te vermoorden in een missie. Dat is eigenlijk een beetje het begin van het verhaal, daarna komen er vooral andere gangs die je moet uitroeien. Samen met Salvatore Leone sla je op de vlucht naar Staunton Island, waar je ook weer nieuwe mensen ontmoet, en nieuwe gangs. Hier draait het eigenlijk vooral om de politiek. Je moet missies doen voor Donald Love, een gestoorde politici die campagne wilt voeren. Na veel werken kom je op Shoreside Vale terecht, het laatste eiland. Hier moet Salvatore de gevangenis in, en je staat er dus eigenlijk alleen voor. Zelf moet je nu alle gangs helemaal uitroeien, in leuke missies, waarna Salvatore vrijkomt en het toch nog goed afloopt.

Voor onderweg kan je erg veel tips geven, maar die kan je ook allemaal op WikiGTA vinden. Kijk daar eens, en dan denk ik dat je al een heel eind verder komt. Als je nog vragen hebt kan je ze altijd stellen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal zal ik in mijn eigen woorden vertellen. Jij bent (An)toni(o) Cipriani, een lid van de Leone Family. In 1995 moest je onderduiken omdat je een belangrijke kopstuk van de Leone Family had omgelegd. Drie jaar later keer je weer terug in Liberty City. Je wordt hartelijk ontvangen door Salvatore Leone, maar er zijn mensen die je liever zien gaan dan komen. In Liberty City Stories moet je verschillende missies spelen om de Leone Family aan de macht te helpen in Liberty City. Je moet onder andere de burgemeester van Liberty City vermoorden. Daarnaast moet je ook andere mensen in Liberty City helpen om hun doelen te kunnen bereiken.

De rode draad in LCS draait vooral om de Leone Family en de macht in Liberty City. Je wordt wel tegengewerkt door een aantal figuren in het spel. Vincenzo Cilli is een van de mensen waar je problemen mee gaat krijgen. Je eigen moeder is ook niet erg blij om je te zien, aangezien je drie jaar lang niks van je heb laten horen. Later draait ze gelukkig bij als je een Made Man wordt. Je krijgt ook last van gangs die de macht willen hebben in Liberty City. Je hebt vooral last van de Sindacco's, Forelli's, de Yakuza en op het eind de Sicilians. Je moet opvallend vaak Salvatore uit de problemen helpen. Je ontmoet rare personages zoals Donald Love, "Father" Ned Burner en andere maffe personages.

Echte tips kan ik je niet echt geven, behalve dat je volle Health en Volle Armor moet hebben voor elke missie. Een uitgebreide wapenvooraad kan ook geen kwaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...