Jump to content

PSP gekocht voor lcs vcs


Swiggers

Recommended Posts

Wie heeft er speciaal voor LCS, en VCS een psp gekocht?

ADMIN'S HIER MAG EEN SLOTJE OP :slotje:

>>> Door SummerBase: Is een moderator ook goed? :puh: Bij deze, een slotje op je topic. :slotje:<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zins gisteren een PSP gekocht. Met VCS. Maar niet speciaal daarvoor. LCS en VCS had ik ook op de PS2 kunnen kopen

Gewoon voor de fun is de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk niemand, omdat iedereen de PSP gewoon leuk vind voor video's, foto's, muziek en andere games ;)

Dat wel, maar er zijn ook vrij veel mensen die de PSP halen met VCS en LCS, en er vervolgens een hele tijd niks mee doen. Dat soort mensen kan je beschouwen als mensen die hun PSP eigenlijk alleen voor LCS en VCS kopen. Zo zonde is het eigenlijk nog niet eens, toen de PS2 een tijdje geleden nog wat duurder was, was je misschien nog goedkoper uit met de PSP. En daarnaast gaat de PSP langer mee, en je hebt het handheld voordeel. Het klinkt misschien wel een beetje raar, maar toch is het niet eens zo'n gek idee. Alhoewel je wel gelijk hebt met de video's, foto's en muziek, daar maken veel mensen gebruik van. Maar qua games zijn er genoeg GTA fans die beide Stories op de PSP als enige game hebben :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn PSP niet voor, maar door Lcs gekocht.

Ik was al van plan een nieuwe console of handheld te kopen en omdat er een gta op de PSP zou verschijnen heb ik voor de PSP gekozen. Van die keuze heb ik nog geen spijt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn PSP niet voor, maar door Lcs gekocht.

Ik was al van plan een nieuwe console of handheld te kopen en omdat er een gta op de PSP zou verschijnen heb ik voor de PSP gekozen. Van die keuze heb ik nog geen spijt gehad. <--- dat hoop ik ook zo te houden:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel iemand die speciaal voor de GTA serie een PSP had gekocht. Achteraf, toen hij ze uitgespeeld had, kreeg hij spijt en verkocht ze. Dan kun je zeggen dat hij het speciaal heeft verkocht met datgene wat dan weg is ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel iemand die speciaal voor de GTA serie een PSP had gekocht. Achteraf, toen hij ze uitgespeeld had, kreeg hij spijt en verkocht ze. Dan kun je zeggen dat hij het speciaal heeft verkocht met datgene wat dan weg is ^_^
zo kan het ook, Maar dat vind ik wel zonde
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel iemand die speciaal voor de GTA serie een PSP had gekocht. Achteraf, toen hij ze uitgespeeld had, kreeg hij spijt en verkocht ze. Dan kun je zeggen dat hij het speciaal heeft verkocht met datgene wat dan weg is ^_^
zo kan het ook, Maar dat vind ik wel zonde

Ja, dat is wel zonde ja. Hij had er ook veel van verwacht, maar hij speelde VCS erg snel uit. Nadat je hem uitgespeeld hebt, kun je nog zijmissies doen, maar bijna iedereen gaat het om de storyline. Een grote nadeel, in tegendeel tot SA :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel iemand die speciaal voor de GTA serie een PSP had gekocht. Achteraf, toen hij ze uitgespeeld had, kreeg hij spijt en verkocht ze. Dan kun je zeggen dat hij het speciaal heeft verkocht met datgene wat dan weg is ^_^
zo kan het ook, Maar dat vind ik wel zonde

Ja, dat is wel zonde ja. Hij had er ook veel van verwacht, maar hij speelde VCS erg snel uit. Nadat je hem uitgespeeld hebt, kun je nog zijmissies doen, maar bijna iedereen gaat het om de storyline. Een grote nadeel, in tegendeel tot SA :Y

is de besturing in LCS,VCS moeilijk om uit je hoofd te leren dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn PSP niet voor, maar door Lcs gekocht.

Ik was al van plan een nieuwe console of handheld te kopen en omdat er een gta op de PSP zou verschijnen heb ik voor de PSP gekozen. Van die keuze heb ik nog geen spijt gehad. <--- dat hoop ik ook zo te houden:D

Wat wilde je eronder zetten swiggers??

Ben nogal niewsgierig :puh:

>>> Door SummerBase: Swiggers weet niet goed hoe hij de quote moet gebruiken en hij zet de tekst niet onder de quote, maar direct in de quote. Even een bericht richting Swiggers: Zet jouw bericht altijd na de [/quote ], oke? Anders is het wat onduidelijk voor de anderen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn PSP niet voor, maar door Lcs gekocht.

Ik was al van plan een nieuwe console of handheld te kopen en omdat er een gta op de PSP zou verschijnen heb ik voor de PSP gekozen. Van die keuze heb ik nog geen spijt gehad. <--- dat hoop ik ook zo te houden:D

Wat wilde je eronder zetten swiggers??

Ben nogal niewsgierig :puh:

>>> Door SummerBase: Swiggers weet niet goed hoe hij de quote moet gebruiken en hij zet de tekst niet onder de quote, maar direct in de quote. Even een bericht richting Swiggers: Zet jouw bericht altijd na de [/quote ], oke? Anders is het wat onduidelijk voor de anderen. ;)<<<

........ ok
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...