Jump to content

paar vraagjes over lcs


Swiggers

Recommended Posts

Voor zover ik me kan heugen kan je niet drukken op het joystickje van de PSP, dus dat gaat niet lukken denk ik. En voor zover mijn PlayStation kennis rijk is kan ik me ook niet heugen dat je kunt drukken op de joystick en dat er dan een actie ontstaat. Het is gewoon een geluid dat het balletje van de joystick maakt als hij in het gootje van de PlayStation Controller komt. Ik denk dat ze met R3 bedoelen in dit topic, de tweede extra joystick. Want die heb je niet, op de PSP heb je ook geen L2 en R2, maar de besturing is gewoon goed hoor... Ook zonder die beperkingen van 'minder knopppen' hebben. Succes! ;)

@ TerrorKruimel: de PSP heeft 1 analoge stick, daarmee moet je lopen in een PSP spel. ;)

Bedankt, weet ik dat ook weer :puh:

Maar hoe start en eindig je zijmissies dan?? en hoe wissel je wapens als je met R(1) moet locken op een poppetje?

Een zijmissie kun je starten met het omhoog ( [^] ) knoppen, als je bij die missie bent, vanzelfsprekend kun je hem daar ook mee stoppen. En wisselen van wapens kan niet tijdens het locken, het locken bij de PSP doe je met de R toets en als je dan met [<] & [>] gaat werken, richt je uiteraard op een ander persoon, die rechts of links van de vorige persoon gepositioneerd zijn. Ik heb in ieder geval op de PSP nog niet gezien hoe je een wapen kunt verwisselen tijdens het locken, maar het is een kleine moeite om even uit te locken, wapen om te wisselen en verder te knallen! ;)

wat is locken ??
Link to comment
Delen op andere websites


Zeg maar richten ;)

ok thanx .

Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet :puh:

>>> Door SummerBase: Het is wel aardig dat je het nog een keer verteld, maar het is natuurlijk niet de bedoeling, want hij snapte het al. Helpen is nooit weg, dus niet per sé verkeerd, maar de topics moeten schoon blijven dus.. ;) Let er in het vervolg even op. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites


Zeg maar richten ;)

ok thanx .

Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet :puh:

>>> Door SummerBase: Het is wel aardig dat je het nog een keer verteld, maar het is natuurlijk niet de bedoeling, want hij snapte het al. Helpen is nooit weg, dus niet per sé verkeerd, maar de topics moeten schoon blijven dus.. ;) Let er in het vervolg even op. :)<<<

ik moet dus in iedergeval goed de besturing kennen..dat duurt dan wel even :puh: of heb je dat zo onder de knie?
Link to comment
Delen op andere websites


Zeg maar richten ;)

ok thanx .

Even iets duidelijker: Een vijhand/ped/politie vastzetten zodat je automatisch raak schiet :puh:

ik moet dus in iedergeval goed de besturing kennen..dat duurt dan wel even :puh: of heb je dat zo onder de knie?

Dat valt best wel mee, het is heel makkelijk! Om deze post nog enigzins nuttig te maken zal ik je wel even op weg helpen. Met het ronde joystickje (waar veel mensen van denken dat het een luidspreker is -in het begin of voordat ze het kopen-) kun je jezelf makkelijk coördineren in het spel. Zorg dat je er een handigheid in vindt, maar het wend erg snel. In het begin is het echt niet iets wat lekker aanvoelt, maar nu is het voor mij in ieder geval, zo makkelijk als wat.

De L en de R toetsen zijn ook erg makkelijk, met de rechter zet je het wapen vast bijvoorbeeld. Je kunt met het kruisje schieten en verder werkt dat bijvoorbeeld precies hetzelfde als de PS2 versie. Alleen dan zitten de knoppen iets anders, verder is er eigenlijk niet zo veel moeilijks aan. Mocht je nog vragen hebben, met betrekking tot het spel dan kan je die hier uiteraard altijd stellen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. ;) Het went namelijk heel snel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...