Jump to content

uitspelen LCS


Swiggers

Recommended Posts

Alleen de storyline ben ikzelf een dagje of 2/3 mee bezig geweest (de eerste keer) maar als je het voor de 2e of 3e keer uitspeelt ben je in 1 dag klaar.

Als je echt 100% wilt hebben ben je goed 1/2 weken(of meer, licht aan de speler) bezig ^_^

Maar ben nu opnieuw met de storyline bezig(bijna klaar) zonder cheats, en ben hem nu van plan 100% te voltooien.

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt helemaal aan jezelf. De eerste keer dat ik het speelde deed ik soms wat missies maar bekeek ik ook veel de stad, trapte wat lol met de politie en de gangs. Maar als je iemand bent die alleen maar missies doet dan gaat het natuurlijk sneller. Ook wat voor gamer je bent, misschien ben je niet zo heel goed dan moet je vaker over doen maar als je al een hele goede gamer bent dan is het allemaal al wat makkelijker. Maar buiten de Storyline is nog veel te doen hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik LCS speelde was ik er in 2 dagen mee klaar. Dat waren alleen de missies.

Voor 100% had ik in totaal 48 uur voor nodig.

Het ligt aan de speler hoe lang het duurt. Als je wat minder ervaring met GTA hebt duurt het wat langer.

Het ligt er ook aan waneer je het speelt. Als je in het weekend speelt ben je sneller klaar dan op een door de

weekse dag. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik LCS speelde was ik er in 2 dagen mee klaar. Dat waren alleen de missies.

Voor 100% had ik in totaal 48 uur voor nodig.

Het ligt aan de speler hoe lang het duurt. Als je wat minder ervaring met GTA hebt duurt het wat langer.

Het ligt er ook aan waneer je het speelt. Als je in het weekend speelt ben je sneller klaar dan op een door de

weekse dag. :Y

ok..:O

met 2 dagen uitgespeeld:O dat is wel heel weinig:O

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt voor de 100% gaat heb je als een gemiddelde gamer hier minimaal 20 uur voor nodig, wat natuurlijk ook kan oplopen als je veel rondloopt en jezelf een beetje vermaakt zonder dat je missies doet. Als je alleen de verhaallijn voltooid dan heb je natuurlijk veel minder plezier aan LCS, en dan heb je er erg weinig tijd voor nodig als je een beetje snel alle missies haalt. Dit is erg zonde, want je kan echt veel meer uit het spel halen. Ik denk dat LCS al met al ongeveer een gemiddelde speelduur heeft vergeleken met andere games en ook met andere GTA's. Hij is ook niet langdradig of ingekort, voor de duidelijkheid. De speelduur lijkt me dus een pluspunt bij LCS, als je hem wilt gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt voor de 100% gaat heb je als een gemiddelde gamer hier minimaal 20 uur voor nodig, wat natuurlijk ook kan oplopen als je veel rondloopt en jezelf een beetje vermaakt zonder dat je missies doet. Als je alleen de verhaallijn voltooid dan heb je natuurlijk veel minder plezier aan LCS, en dan heb je er erg weinig tijd voor nodig als je een beetje snel alle missies haalt. Dit is erg zonde, want je kan echt veel meer uit het spel halen. Ik denk dat LCS al met al ongeveer een gemiddelde speelduur heeft vergeleken met andere games en ook met andere GTA's. Hij is ook niet langdradig of ingekort, voor de duidelijkheid. De speelduur lijkt me dus een pluspunt bij LCS, als je hem wilt gaan halen.

ik wil hem in iedergevak echt voor de volle 100% uitspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ga ik voor de honderd,ik heb al mn datas verwijderd en ik doe eerst alle zijmissies die ik unlock,

daarna de missies.

ik ben van planal de zijmissies te doen en wanneer ik de laatste missie uitspeel de honderd hebben.

maar zo ver zit ik nog niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...