Jump to content

wat is beter? gta Liberty city stories of Vice city stories?


Herman''billie''Loots

Recommended Posts

Ikzelf persoonlijk vind de sfeer in GTA Liberty City Stories leuker. Ik hou wel van dat duistere maffia sfeertje. In GTA Vice City Stories zit dit sfeertje niet en het sfeertje wat daarin zit spreekt me minder aan. Wel is GTA Vice City Stories ook weer leuker omdat je daar kan zwemmen, een grotere variatie qua voertuigen hebt en meer dingen die verbeterd zijn ten opzichte van GTA Liberty City Stories.

Als antwoord op je vraag, Wat is beter? antwoord ik dus GTA Vice City Stories. Dit doe ik omdat er minder bugs inzitten en je meer mogenlijkheden hebt. Als je echter de vraag had gesteld "Wat is leuker?" had ik GTA Liberty City Stories geantwoord omdat de sfeer en de stad me daarvan meer aanspreekt. GTA Vice City Stories vind ik een soort van verbetering van GTA Liberty City Stories waarbij de sfeer is verdwenen. De sfeer in GTA Vice City Stories is trouwens ook top hoor! Maar die van GTA LIberty City Stories is gewoon beter naar mijn mening.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor Liberty City Stories. Helemaal met Boris H eens, de sfeer is perfect! Lekker een duistere maffia sfeer waarin je helemaal op gaat. Ook wil de zon nog wel eens schijnen en dat geeft een heel mooi effect. Je kunt minder als in VCS. Bijvoorbeeld het zwemmen maar dat is in VCS ook krappie. Je kunt niet duiken of niets en pas na het voltooien van een oer saaie missie kun je zonder limiet zwemmen. Tevens heb je er in Liberty City niets aan omdat je simpelweg niet goed aan land kunt. In Shoreside Vale wel stukken maar in Portland en Staunton Island moet je even zwemmen. Als ze daar dan ook nog een limiet op zetten? Blub-blub.. Tevens is de Storyline langer dan die van VCS. Beide hebben ze geen moeilijke missies maar LCS meer en zeg nu zelf, een beetje uitdaging mag tot moet toch wel? VCS naar mijn smaak ook een te hel-verlichte kleuren, je krijgt bijna pijn aan je ogen.

Als antwoord op je vraag, Wat is beter? antwoord ik dus GTA Vice City Stories. Dit doe ik omdat er minder bugs inzitten.

:cab:? Dit is dus bijna het grootste min-punt wat je bij VCS vind. De bugs. Je rijd de halve tijd op een grauw stuk weg of zelfs in het niets. Voertuigen spawnen soms voor je neus en op de kop onder een brug. Of ze spawnen half in de grond waardoor die explodeerd. LCS heeft meer van die kleine foutjes die er vaak niet eens toe doen, maar in VCS zijn ze toch veel sterker aan wezig. De kleine maar ook vooral de grote.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik na vcs lcs kocht was ik teleurgesteld,maar na een tijdje was het mn lievelings gta!

de echte gta sfeer,gta missies,niet zoals in vcs 'When Funday Comes'en liberty city is

de beste plek om een gta te laten afspelen.Maar vice city stories is niet echt gta maar is echt vet leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik kan niet zeggen welke beter is maar wel welke ik beter vind.

Dat is in dit geval LCS.

Dé ultime gta-sfeer en fijne gameplay.

Ook de missies en wapers én voertuigen vind ik beter als in VCS.

Maar toen in VCS na LCS kocht was ik daar weer even helemaal weg van!!

Soms blijf je wel hangen in VCS bij bijv de missie: High Wire.

Die is echt zóó moeilijk(vind ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is al zo'n soort topic, hier kan je het vinden. Ik vind LCS nog steeds beter dan VCS om een aantal redenen, maar VCS blijft ook een goede game.

@andere topic:

Dit vragen veel mensen zich af, en er zijn veel discussies over geweest. Iedereen heeft een andere mening, daar komt het op neer. Maar als ik jouw was zou ik voor LCS gaan, en daarna kan je altijd nog VCS kopen als LCS je bevalt. Waarom? LCS heeft misschien dan wel minder mogelijkheden in vergelijking met VCS, maar toch is het een erg goede game. Sommige aspecten zijn zelfs beter dan VCS, want LCS is vrijwel bugloos, en heeft meer missies. Wel kortere missies, maar samen vormen de missies in mijn ogen een betere verhaallijn dan bij VCS. Daarnaast is het een leuk stadje, met redelijk veel mogelijkheden, en zeker een game waar je veel plezier aan kan hebben. Als je VCS hebt gespeeld is voor de meeste mensen de lol er een beetje af, omdat je in VCS meer mogelijkheden hebt, en omdat de wereld groter is. Omgedraait is het altijd leuk, eerst LCS en daarna VCS. Het is een dus een stapje vooruit qua mogelijkheden. Misschien denk je dat LCS niet het kopen waard is, omdat hij 2 jaar oud is en omdat VCS dus wellicht iets beter is. Toch verouderd de game niet zo heel erg, door de leuke verhaallijn en door de sfeer. Deze zijn goed vanaf het begin tot het einde van de game, en er is altijd wel iets te doen. Bij VCS is dit natuurlijk ook wel het geval, maar de verhaallijn is toch iets minder goed dan bij LCS in mijn ogen. Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt. Als ik jouw was zou ik naast dit verhaal ook nog wat informatie over beide games opzoeken, om erachter te komen welke meer bij je past en jouw dus leuker lijkt. Hopelijk heb je hier wat aan ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn inderdaad al genoeg discussie's over geweest en het heeft echt geen zin om die telkens weer te voerne. Je kunt een discussie weer opstarten door er gewoon in verder te posten, want als er allemaal apparte topics kunnen verliezen we toch de overzichtelijkheid, denk ik. Er rest mij niets anders dan een hangslot aan dit topic te hangen, om verdere posts te voorkomen. Graag verder in overige topics (kijk in M4X zijn post voor een voorbeeld)... :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...