Jump to content

100% savegame met heli in garage


Miek

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek een 100 procent savegame ( of het kan ook in de 90 zijn)

waar er een heli in de garage staat.Nog een vraagje:Hoe

zet je die savegame in je psp?wat is slot 7?

Dank je dank je dank je !!!! _O__O__O_

beste groetjesss :cya::cya: en toffe vakantie toegewenst!! :tu::tu:

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had je toch al verteld hoe je een savegame in de PSP zet? Dan is het natuurlijk niet echt nodig om dat nog een keer te vragen, want da tis alleen maar nutteloos tijdverdrijf. Al goed ik heb even voor je gekeken in de download sectie en ik kwam op een download van maarte41. Als je die er in zet op de manier die ik je al eerder verteld hebt moet het werken. Je doet er ook goed aan om in het vervolg even rond te kijken op het forum voordat je een topic post, bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja

maar wat betekent slot 7

Dat heb ik volgens mij al uitgelegd, maar goed doet er niet toe ik doe het nog wel een keer. Een slot is een plek waar een savegame in kan staan. Net zoals een slot waar een sleutel in kan. Je moet een savegame zien als een sleutel. Zonder een sleutel kan je niet in het slot. En in GTA heb je vaak 8 sloten en slot 7 is dus gewoon de plek waar je een savegame in kunt zetten, oftewel in een simpel begrip; de sleutel. Dat is toch niet zo moeilijk? :) Mocht je het nog niet snappen dan wil ik hget uiteraard nogmaals beantwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een slot is waar je je savegames kan opzetten, je hebdt 8 sloten en daar kan je op opslaan. De opgeslagen savegames komen bij GTA San Andreas user files.Maar dit had SummerBase je toch ookal verteld ? :tu:

Bewerkt: door Wijst
Link to comment
Delen op andere websites

zou er iemand kunnen zeggen wat slot ... is?

Een slot is de ruimte waar je save game wordt opgeslagen.

Meestal heb je 8 slots om je save game op te slaan (dus je kan 8 save games naast elkaar opslaan).

Door het nummer van de save game aan te passen kan je er meestal voor zorgen dat je save game in een ander slot komt zodat als je een save game hebt gedownload niet een bestaande save game in een slot overschrijft.

@ Wijst. Als je even had gelezen wist je dat dit topic totaal ergens anders over ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je iedereenn eindelijk gelukt wooho!!!!

----------------------------------------------------------

Och nu kan er een slotje op :slotje: Gesloten

>>> Door SummerBase: Een slot heeft geen zin, maar wat wel zin heeft, is dat je moet stoppen met dubbelposten. Lees ook even je persoonlijke berichten...Bij deze voor de laatste keer samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...