Jump to content

Harry potter en de orde van de feniks


nixeman

Recommended Posts

Hallo

weet iemand waar de waterspuwers zijn voor Daan Thomas?

ik kan ze echt niet vinden.ik weet wel dat ze er uit zien als varkens met vleugels. :N:duh:

groetjes Nixeman

Bewerkt: door nixeman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal al gevonden, ik zal ze eventjes verklappen aan jou.

  1. De eerste waterspuwer vind je in hetzelfde tuintje waar je ook Daan Thomas vindt.
  2. De tweede is op een hoek buiten de geplaveide binnenplaats, je moet niet het pad op, maar naar de andere kant. Ergens zie je dan een hoek met één lege sokkel en één met een waterspuwer.
  3. De derde vind je in het trappenhuis die naar de kamer van Omber en Verweer tegen de Zwarte Kunsten.
  4. Je hebt ze nu bijna allemaal, de volgende is best moeilijk uit te leggen, de locatie zelf weet ik ook niet zo snel meer. Het is ergens een balkon die je kunt bereiken door de trap af te gaan die naar links gaat van de vorige waterspuwer. Ergens zul je dan een opening vinden die naar buiten gaat, naar het balkon.
  5. De laatste weet ik zelf ook niet zo snel meer, daar moet je zelf maar eventjes voor zoeken of wachten op iemand anders.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste spellen hebben een walktrough, een handleiding van het volledige spel, op het internet staan. Je kan ze vinden door op google de naam van je spel in te typen gevolgt door walktrough, bv. "Harry Potter en de orde van de Fenix walktrough". Dan bekom je =>dit<=. Klik even het gewenste level aan en lees wat je moet doen. :)

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 9 maanden later...

heejj

kan iemand mij vertellen waar de dirensporen zijn?

ik heb er al 1 gevonden.. als je verder loopt naar achteren bij het huisje van hagrid..

maar de andere 2 kan ik niet vinden.. :-(

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hey, gamers.

Ik moet nog 3 taken voltooien.

1. Daan thomas ==> Waterspuwers.

2. Severus Sneep ==> Werkstuk

3. Hannah Aldibel ==> Banning?

Wie kan het me uitleggen hoe ik deze 3 taken voltooit krijgt?

Mvg.

Rickytje1993.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hoi

ik zit nog steeds vast bij de opdracht van loena leeflang bij de terzielers.

ik haal de vleesbol omhoog met wingardium leviosa (eerst de eerste rosten dan de 2de rosten en dan in het gat in de grond) maar krijg hem niet verder tot aan de top.

kan iemand mij de punten zeggen waar ik de vleesbol elke keer moet laten landen

het zou echt leuk zijn, dan kan ik eindelijk met het spel verder...

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze allemaal al gevonden, ik zal ze eventjes verklappen aan jou.
  1. De eerste waterspuwer vind je in hetzelfde tuintje waar je ook Daan Thomas vindt.
  2. De tweede is op een hoek buiten de geplaveide binnenplaats, je moet niet het pad op, maar naar de andere kant. Ergens zie je dan een hoek met één lege sokkel en één met een waterspuwer.
  3. De derde vind je in het trappenhuis die naar de kamer van Omber en Verweer tegen de Zwarte Kunsten.
  4. Je hebt ze nu bijna allemaal, de volgende is best moeilijk uit te leggen, de locatie zelf weet ik ook niet zo snel meer. Het is ergens een balkon die je kunt bereiken door de trap af te gaan die naar links gaat van de vorige waterspuwer. Ergens zul je dan een opening vinden die naar buiten gaat, naar het balkon.
  5. De laatste weet ik zelf ook niet zo snel meer, daar moet je zelf maar eventjes voor zoeken of wachten op iemand anders.

ik weet de 5de het is boven in het kasteel en dan een padje in dan heb je hem als ik het goed heb :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ook al heb ik de game voor het laatst 3 jaar geleden gespeeld, denk ik dat ze daar de bibliotheek mee bedoelen. Je moet erg goed zoeken, ik weet niet zeker, maar volgens mij ligt het ergens op het einde rechts in de verboden afdeling.

Als dit klopt ga ik mezelf op een ijsje trakteren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...