Jump to content

LCS cheats


Swiggers

Recommended Posts

als je hier kijkt dan zie je dat boven aan staat "pas op ga nooit opslaan wanneer je een cheat heb gebruikt, sommige cheats kun je nooit meer ongedaan maken"

Zouden jullie mij mischien kunnen vertellen welke cheats dat zijn?

Alvast Heel Erg Bedankt

Swiggers. :cya:

Antwoord graag :D:D:D:D:D

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ze niet allemaal maar er is een Cheat die alleen maar problemen geeft. Tot nu toe in iedere GTA. De riot cheat. Deze cheat is niet meer uit te schakelen en kan voor problemen zorgen tijdens bepaalde missies. :Y

Gebruik deze nooit :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet ze niet allemaal maar er is een Cheat die alleen maar problemen geeft. Tot nu toe in iedere GTA. De riot cheat. Deze cheat is niet meer uit te schakelen en kan voor problemen zorgen tijdens bepaalde missies. :Y

Gebruik deze nooit :t

Zal wel handig zijn als iedereen 't wist ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe ik cheats device kan opstarten op me psp ik heb hem al staan maar als ik hem load staat er load file kan iemand me A.U.B helpen ik wil dit zo graag

Die cheatdevice heeft volgens mij een eigen savegame, dus ik denk dat je deze nog moet kopiëren. Je moet geloof ik alle bestanden in je 'PSP/SAVEDATA' map zetten, daarna het spel starten en de eerste savegame laden. Ik raad je overigens ook even aan dit topic door te lezen waarin het één en ander uitgelegd wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe ik cheats device kan opstarten op me psp ik heb hem al staan maar als ik hem load staat er load file kan iemand me A.U.B helpen ik wil dit zo graag

-Matthijs- heeft al het één en ander verteld, maar er zijn voor LCS twee manieren om de cheatdevice te gebruiken. Je kunt hem laden vanuit een customfirmware (hierbij moet ik wel noteren, dat we hier op het forum niet over gaan praten, omdat sony dit niet ondersteund, maar het is per definitie niet illegaal: Als je de spellen maar koopt.) Dit is een heel ingewikkeld proces en daarom verwijs ik je door naar Cheaddevice.com. En het kan zoals Matthijs al zei met een gekraakte savegame. Onthoud wel dat dit alleen werkt op een versie 1 UMD van Liberty City Stories en niet werkt op een firmware hoger dan 2.6. Heb je hem dus helemaal omhoog geüpgrade? Dan gaat het niet meer werken. Of je moet met de custom firmware aan de slag, maar nogmaals, daar mogen we niks over vertellen; kijk daarvoor elders, met alle risico's van dien.

Ook kan je nog even de link van Matthijs doorlezen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je dat er nog altijd cheats zijn die niet ontdekt zijn?

Nee, want mensen zoals Edison (welbekend van de cheatdevice) hebben daar speciale programma's voor en kunnen dus de cheat bestanden uitlezen of ergens anders in de code kijken zodat men precies weet welke cheats er in een spel zitten. En meestal maakt een game ontwikkelaar ook cheats bekend aan bekende bladen zodat mensen met problemen cheats kunnen lezen in blaadjes (die ze dan moeten kopen...).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...