Jump to content

Lichterbeeld


Swiggers

Recommended Posts

Hoe kun je bij PSP lichter beeld bij LCS

moet je dan in het begin al iets instellen?

Alvast Bedankt

swiggers

De PSP zélf heeft 3 standen waarin hij kan. Die kun je wijzigen door op het vierkante knopje te drukken naast het muzieknootje. Ook kun je ingame het licht veranderen. Dan moet je op Start drukken en naar Display te gaan. Daar kun je door middel van blokjes het licht in stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je bij PSP lichter beeld bij LCS

moet je dan in het begin al iets instellen?

De PSP zélf heeft 3 standen waarin hij kan. Die kun je wijzigen door op het vierkante knopje te drukken naast het muzieknootje. Ook kun je ingame het licht veranderen. Dan moet je op Start drukken en naar Display te gaan. Daar kun je door middel van blokjes het licht in stellen.

Misschien een beetje onnodig aangezien ASPHALT eigenlijk al voldoende info gegeven heeft, maar 'licht' wordt in Grand Theft Auto (en andere games) de brightness (helderheid) genoemd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je bij PSP lichter beeld bij LCS

moet je dan in het begin al iets instellen?

De PSP zélf heeft 3 standen waarin hij kan. Die kun je wijzigen door op het vierkante knopje te drukken naast het muzieknootje. Ook kun je ingame het licht veranderen. Dan moet je op Start drukken en naar Display te gaan. Daar kun je door middel van blokjes het licht in stellen.

Misschien een beetje onnodig aangezien ASPHALT eigenlijk al voldoende info gegeven heeft, maar 'licht' wordt in Grand Theft Auto (en andere games) de brightness (helderheid) genoemd. :puh:

OP lcs met display dat heb ik gedaan.

maar "helderheid":puh: vind ik nog erg donker

Kun je het ook NOG lichter maken:D

????

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar:
De PSP zélf heeft 3 standen waarin hij kan. Die kun je wijzigen door op het vierkante knopje te drukken naast het muzieknootje.

:Y

maar welk muzieknootje dan?

Het is geen muziek nootje in het spel zelf, maar dat muziek nootje zit op de PSP, als je geen PSP hebt dan weet ik het ook niet, want op de PS2 zou ik niet weten hoe het werkt. Omdat je misschien zult denken, waar heeft die gast het over. Nou ik heb even een plaatje gezocht van de PSP.

PSP.jpg

Hij staat links van het knopje select en rechts van het vierkantje en dat vierkantje is direct dus de knop om de helderheid/brightness aan te passen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...