Jump to content

Garage bug


Marioleo69

Recommended Posts

Hebben jullie wel eens dat als je een auto in je garage wil zetten of er een auto uithalen dat de garage deur niet opengaat.

Dan moet ik weer weg lopen en weer naar de garage toe, en dan gaat hij wel weer open.

Maar hij blijft vaak dicht.

Het is echt irritant! :@

Dus wel ik vragen hebben jullie dat ook, of heb ik dat alleen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie wel eens dat als je een auto in je garage wil zetten of er een auto uithalen dat de garage deur niet opengaat.

Dan moet ik weer weg lopen en weer naar de garage toe, en dan gaat hij wel weer open.

Maar hij blijft vaak dicht.

Het is echt irritant! :@

Dus wel ik vragen hebben jullie dat ook, of heb ik dat alleen?

Gebeurt in elke Grand Theft Auto. De wagens worden namelijk appart opgeslagen en zijn bij iedereen anders. Als je de garage wilt open maken moet het spel dus even laden. Een auto met een bom zal zo langer moeten laden dan een zonder bommetje. In San Andreas is het ook goed te zien. Een garage vol getunde wagens wil soms amper open terwijl er eentje met dood eenvoudige auto's zo open gaat. Het kan ook nog zijn dat je wagens te dicht bij de garagedeur hebt staan. Dat kan nog wel eens voor problemen zorgen. Of je staat er zelf te dicht bij. Meestal gaan ze na een seconden of 10 wel open en anders kun je een stukje weg lopen om het vervolgens nog eens te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, ik vind dat dit allemaal best wel meevalt. Soms heeft een garage inderdaad wat tijd nodig, maar een beetje geduld kan geen kwaad. Heen en weer rennen heeft ook niet echt veel zin, gewoon een paar seconden stilstaan voor de garage is meestal wel genoeg. Wanneer hij nu nog niet opengaat kan je er het beste even een paar keer tegenaan springen, en dan gaat hij altijd wel open. Als het je toch te lang duurt kan je ook nog altijd een autootje van de straat plukken, op Staunton Island en Shoreside Vale vind je meestal erg goede auto's. Indien je hier nog niet heenkan zul je het sowieso met wat mindere auto's moeten doen, daar is geen oplossing voor. Je kan het beste gewoon even wachten, dat is nooit verkeerd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...