Jump to content

[GTA] Ben je verslaafd aan GTA?


Miek

Recommended Posts

Ik ben d'r redelijk aan verslaafd geweest maar nadat VCS me zo teleur had gesteld was ik Grand Theft Auto even beu. Ik speel nu meer m'n games op de PlayStation 3, vooral Call of Duty 3. Ik speel nog soms even Liberty City Strories maar dat is meer voor WikiGTA. III, VC en SA worden nog wel eens gespeeld maar niet meer zo vaak.

Je zou me gameverslaafd kunnen noemen maar ik vind het eigenlijk maar onzin. Een ouwde oma die veel breid noem je toch ook niet meteen breiverslaafd? Gamen is voor de een een uurtje per dag en voor een ander iets waar hij veel vrijetijd aan besteed. So what? Iedereen zijn eigen interesse. En zo spelen sommige mensen vooral GTA maar om het allemaal meteen verslaafd te noemen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    3

  • -eend-

    2

  • pilot

    2

  • GekkieJ01

    2

Top Posters In This Topic

Ik weet het eigenlijk niet zeker of ik verslaafd ben aan GTA omdat ik doordeweeks als ik uit school kom mn tas neerpleur en ff MOET gamen van ong. 16:00 tot 18:00-19:00 anders kan ik niet leren :puh: En MSN komt me de strot uit dus game ik liever op de PSP of PC....Verslaafd? :D Geen idee

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Nu niet zo. Ik speel bij elkaar per dag 5a 6 uurtjes aan alle gta's(San Andreas en Vice City stories het meest).

Maar als Gta IV komt dan komen daar nog wel een paar uurtjes bij. :D

Meen je dat serieus? 5a6 uur per dag. Als je gemiddeld half 4 uit school ben game je dus tot half 10 savonds en eet je niet en maak je geen huiswerk.

Maar ik speel iedere dag ongeveer 1 uur gta op pc (mta op mr-green server) en op ps3 meestal andere games maar ook wel eens gta.Verslaafd ben ik niet, het is gewoon iets watik graag doe, een hobby dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik ben niet verslaafd aan GTA. Ik speel nog weinig Grand Theft Auto's sinds ik alle delen in bezit heb uitgespeeld (100%). Ik hou er niet zoveel van om te gaan klieren in het spel en uit te moorden en mods kan ik niet toepassen op de PS2 dus ik speel nog heel weinig GTA. Conclusie: Nee, ik ben niet verslaafd aan Grand Theft Auto :)

Link to comment
Delen op andere websites

NEE,even duidelijk maken,mijn broer staat op uit zen bed,hij gaat naar zen pc,het is middag,hij eet als een varken,zo snel als niemand het kan denken en hij kruipt weer achter zen computer tot het avond eten hij eet weer als een varken,in het weekend om 3 u,in de week om 1 tot 2 uur, kruipt hij in zen bed,iedere dag diezelfde routine,enkel en alleen voor msn,hij leid gans zen ("sociaal") leven achter zijn pc,ik noem dit al geen leven meer en zeker niet sociaal,ik noem het gewoon zielig!!!!

misschien dat dit even duidelijk maakt wat echt verslaafd zijn is,ik game misschien ongeveer 2 uur per dag,dat is zeker geen verslaving,een uurtje daarvan zal GTA zijn,dat is zeker geen verslaving en als je zover gaat als men broer,denk dan even na waar je mee bezig bent en stop er aub niet mee want je ziet het misschioe zelf niet dat je jezelf kappot maakt,zowel op vlak vanmsn als gaming,je zal plots een zure appel worden als je zo bent en ik kan het weten als je met zo iemand in huis leeft!!!

als je van jezelf denkt dat je verslaafd bent lees dit dan eens en denk dan nog eens na,m.v.g.,michael

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Als er net een nieuwe GTA uit is, speel ik het dagen achter elkaar... maar daarna word het al snel een aantal uren per dag, en nu, speel ik geen enkele GTA meer, nou ja, soms, heel af en toe nog... GTA speel ik rond de 300 uur, maar GTA IV, dat weet ik nog niet, misschien wel 500 :puh:

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Nu niet zo. Ik speel bij elkaar per dag 5a 6 uurtjes aan alle gta's(San Andreas en Vice City stories het meest).

Maar als Gta IV komt dan komen daar nog wel een paar uurtjes bij. :D

Meen je dat serieus? 5a6 uur per dag. Als je gemiddeld half 4 uit school ben game je dus tot half 10 savonds en eet je niet en maak je geen huiswerk.

Maar ik speel iedere dag ongeveer 1 uur gta op pc (mta op mr-green server) en op ps3 meestal andere games maar ook wel eens gta.Verslaafd ben ik niet, het is gewoon iets watik graag doe, een hobby dus.

Nee joh, in de vakanties speel ik het zo vaak en doordeweeks speel ik niet en in het weekend hooguit 3 uurtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...