Jump to content

Car saleman


Miek

Recommended Posts

Hallo ik heb car saleman gedaan tot level 6 en toen zat aan level 8 en de cops paketen me,

en daarna ging ik naar daar en de gele marker staat er niet meer.

en er word ook gezegt dat het alleen in level negen sneeuwt,en daarna nooit meer,is dat

Waar?

Dank je,

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb car saleman gedaan tot level 6 en toen zat aan level 8 en de cops paketen me,

en daarna ging ik naar daar en de gele marker staat er niet meer.

en er word ook gezegt dat het alleen in level negen sneeuwt,en daarna nooit meer,is dat

Waar?

Dank je,

Miek

Hey Miek,

Dat de gele marker er niet meer staat komt denk ik door de tijd, want je kan deze missie alleen tussen 8.00 uur 's morgens en 18.00 's avonds doen. Ook mag je je auto niet tussendoor verlaten, wat gebeurt als je gearresteerd wordt. Dat het alleen in level 9 sneeuwt lijkt me onzin, maar dat weet ik niet precies. Overigens hoef je Car Salesman alleen tot level 6 te doen, daarna valt er niks meer te halen. De geld pickup zal er dan voor altijd liggen, en het heeft dus niet veel zin om dan nog verder te gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je persé de Sneeuw wilt zien hoop ik voor je dat je niet hebt opgeslagen. Nadat je minstens level 6 hebt gehaald en daarmee de missie hebt voltooid kun je Car Salesman niet, ik herhaal; niet, meer doen. Als je wél hebt opgeslagen moet je een neiuw game starten of een andere savegame laden. Als Car Salesman maar niet gedaan is. Een andere optie is CheatDevice installeren, daarmee kun je het ook laten sneeuwen. :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe zit het nou met de ps2 versie??

De ene zegt dat het daar ook gaat sneeuwen, de andere zegt van niet :?

Probeer het eens. Het gaat sneeuwen in Level 9 van Car Salesman. Dat is erin gezet zodat je makkelijker wegslipt en zo ook meer botst. Bij vele is dat fataal en moet je naar de Pay 'n Spray. Zo wordt de missie steeds moeilijker. Aangezien het op de PSP versie voorkomt zou ik niet weten waarom dat niet zo zou zijn op de PS2. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...