Jump to content

Rellen GAE-Ajax.


Ritchie_Phoolie

Recommended Posts

Jullie hebben het denk ik wel gehoord, 020 heeft weer van zich laten horen. Met 200 (!) tegen 80 man van GAE (Go Ahead Eagles). Wat een laffe gasten zeg. En dat ze dan op een weilandje afspreken met gelijke aantallen tegen elkaar (remember Beverwijk?!). Maar nee, ze gaan het op terrasjes doen, waar hoogbejaarde mensen wat zitten te drinken, en die worden zonder pardoen uit hun stoel gegooid, om vervolgens met laatstgenoemde naar andere hooligans gooien. Ook het winkelende publiek is lastig gevallen.

Wat vinden jullie hier nou van?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ritchie_Phoolie

    8

  • LBG

    6

  • Amfetamientje

    4

  • S()nny

    4

Ik vind dit belachelijk. :@

Ik ben dan niet echt een voetbalfan maar voetbal moet gewoon een leuk spel zijn om naar te kijken. Ik vind het wel heel erg kinderachtig dat een stel idioten voetbal zo serieus nemen dat ze de suporters van de tegenstanders gelijk in elkaar moeten rammen omdat ze er niet tegen kunnen dat hun team heeft verloren. En dat mensen die niet eens wat met die wedstrijd te maken hadden daar nu ook al de dupe van worden gaat echt te ver. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie had Davids z'n been eigenlijk gebroken?

kan ik een bloemetje sturen[/font]

Niemand heeft Davids' been gebroken: Hij brak z'n been bij het aangaan van een duel. Overigens even voor de duidelijkheid: Als je commentaar levert op supportersrellen is 't een beetje hypocriet om ondertussen zelf te spreken van '020' en Ajaxfans uit te lokken, want dát is waar je nu mee bezig bent. Dat is niet de bedoeling van dit topic, want ervaring leert dat 't dan niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat maar enkel over Ajax-PSV/-Feyenoord/-Whatever-verhoudingen. Graag ontopic blijven dus.

Uiteraard ben ook ik tegen supportersrellen, want dat soort domme mensen maken het imago van de schitterende voetbalsport kapot. Logischerwijs moet hier tegen opgetreden worden en ik sta dan ook helemaal achter de keuze om de wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax te staken.

Verplaatst naar Sport... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zeur je nou NandroDavids? Er waren toch Ajax fans bij betrokken, dat kan ik bewijzen. Maar Ajax Feyenoord en ADO hebben wel de meeste Hooligans in Nederland. PSV ook wel wat maar niet zo veel als hun zijn wel risicosupporters alleen Excelsior is autocombi dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ADO hooligans zijn echt irritant... ik woon vlakbij het zuiderpark (het oude stadion) en ze liepen altijd over straat herrie te maken enzo. Dan verbaas ik me toch elke keer hoeveel mensen in Den Haag minder dan 10 hersencellen hebben.

PS: Ik zeg dit in de verleden tijd omdat het de laatste tijd wel meevalt. Misschien door de politie ofzo ik weet niet.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zeur je nou NandroDavids? Er waren toch Ajax fans bij betrokken, dat kan ik bewijzen.
Ik zeur niet, ik probeer enkel duidelijk te maken dat ik het belachelijk vind dat je de supportersrellen een 'belachelijke daad van 020' vindt terwijl jijzelf hier Ajax-fans loopt uit te lokken met opmerkingen over bijvoorbeeld het gebroken been van Davids. Natuurlijk geef ik toe dat 't Ajax-fans waren, maar ik vind 't hypocriet dat je naast de feiten nogal neerbuigend op Ajax neerkijkt, terwijl dát niets met dit onderwerp te maken heeft. Ik vind 't prima als je Ajax niet mag, maar dit topic is niet bedoeld om je Ajax-haat te openbaren... vandaar dat ik vroeg om ontopic te blijven.
Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Tja, als PSVer heb je automatisch een hekel aan Ajax, en als Ajacied aan PSV lijkt me.

Dat is kuddegedrag, als alle andere PSV fans een hekel aan Ajax hebben moet je dat zelf ook maar hebben? Dat slaat nergens op en dat is voor meelopertjes.

Link to comment
Delen op andere websites

eh ja..

maar over de rellen,

ik vindt dat voetbal wedstrijden in het stadion moet worden beslist met voetbal,

en niet met rellen in de tribunes of (nog erger) na de wedstrijd met supporters die elkaar de hersenpan in slaan.

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Tja, als PSVer heb je automatisch een hekel aan Ajax, en als Ajacied aan PSV lijkt me.

Dat is kuddegedrag, als alle andere PSV fans een hekel aan Ajax hebben moet je dat zelf ook maar hebben? Dat slaat nergens op en dat is voor meelopertjes.

Jij bent dus duidelijk géén voetbalsupporter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het net als iedereen laf en belachelijk

en zoals LBG al zei zijn ADO supporters ook lastig ze maken herrie en lopen met grote groepen langs mijn huis met allemaal kreten enz er gebeuren ook meestal rellen enz dan zie ik opeens 10 ME busjes achter elkaar rijden.

Maar zo erg als daar is het hier niet geweest denk ik. wel steken ze vuurwerk af , van mijn balkon kan ik het ADO stadion zien en soms zie ik wel eens vuurwerk maar gelukkig is dat voorbij want ze gaan die ADO stadion afbreken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oke. Tja, als PSVer heb je automatisch een hekel aan Ajax, en als Ajacied aan PSV lijkt me.

Dat is kuddegedrag, als alle andere PSV fans een hekel aan Ajax hebben moet je dat zelf ook maar hebben? Dat slaat nergens op en dat is voor meelopertjes.

Jij bent dus duidelijk géén voetbalsupporter.

Dus als je je tegenstanders niet haat ben je geen voetbalsupporters?! Het juist andersom: als je het doet om je tegenstander te haten en rellen te veroorzaken, dan ben je geen voetbalsupporter. Het gaat toch om de sport, en niet om mensen van de tegenpartij wat stoten te verkopen? Als jij later een hele leuke meid ontmoet die toevallig fan is van Ajax, dan knap je daar toch ook niet meteen op af? Zelf ken ik het gevoel heel goed, als een willekeurige club Ajax inmaakt, dan vind ik het vervelend om juichende supporters van die club te zien, maar het verschil tussen mij en een hooligan is dat ik dan meer baal van de verloren wedstrijd dan van de juichende supporters van die andere club. Het gaat nog altijd om het voetbal hoor, en niet om supporters van een andere club in elkaar te meppen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik bedoelde dat LBG het gewoon niet snapt. Ik ben absoluut pro PSV samen met heel veel andere PSV supporters, maar als er een Ajacied of een Feyenoorder uit gaat dagen dan wordt ie geklapt heel simpel, dat hoort er gewoon bij. Maarja jullie moeten maar is een x naar een wedstrijd van PSV of Ajax ofzo gaan dan snap je dat wel..dat hier al die brave burgerlulletjes dat niet snappen is niet mijn schuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...