Jump to content

missie donald love: camp-pain


sharony

Recommended Posts

eej,,

ik ben bij de missie cam-pain van donald love maar het lukt me niet bij de eerste gaat alles heel makkelijk (de eerste vanaf donald love) en bij de 2de (die dan komt en dan lopen ze allemaal weg en dan heb ik geen tijd meer voor die andere. HELP!!

groetjes sharony

Link to comment
Delen op andere websites

eej,,

ik ben bij de missie cam-pain van donald love maar het lukt me niet bij de eerste gaat alles heel makkelijk (de eerste vanaf donald love) en bij de 2de (die dan komt en dan lopen ze allemaal weg en dan heb ik geen tijd meer voor die andere. HELP!!

groetjes sharony

Voor zulke missies heb je eigenlijk een goede en bovendien snelle tactiek nodig, want een tijdslimiet is altijd lastig. Ik raad je sowieso aan wat dikke wapens mee te nemen en deze eerst te gebruiken op de agenten, omdat deze direct beginnen te schieten. Ik raad je tevens aan dit filmpje eens te bekijken, omdat daar de missie wordt voorgedaan. Zo kun je een beetje de tactiek afkijken, en deze zelf gebruiken als je de missie weer probeert. Mocht het toch niet lukken, dan kun je de missie laten doen in het savegame-aanvraag forum.

Link to comment
Delen op andere websites

eej,,

ik ben bij de missie cam-pain van donald love maar het lukt me niet bij de eerste gaat alles heel makkelijk (de eerste vanaf donald love) en bij de 2de (die dan komt en dan lopen ze allemaal weg en dan heb ik geen tijd meer voor die andere. HELP!!

groetjes sharony

Voor zulke missies heb je eigenlijk een goede en bovendien snelle tactiek nodig, want een tijdslimiet is altijd lastig. Ik raad je sowieso aan wat dikke wapens mee te nemen en deze eerst te gebruiken op de agenten, omdat deze direct beginnen te schieten. Ik raad je tevens aan dit filmpje eens te bekijken, omdat daar de missie wordt voorgedaan. Zo kun je een beetje de tactiek afkijken, en deze zelf gebruiken als je de missie weer probeert. Mocht het toch niet lukken, dan kun je de missie laten doen in het savegame-aanvraag forum.

oh oke ik zal wel ff kijken

groetjes sharony

Link to comment
Delen op andere websites

eej,,

ik ben bij de missie cam-pain van donald love maar het lukt me niet bij de eerste gaat alles heel makkelijk (de eerste vanaf donald love) en bij de 2de (die dan komt en dan lopen ze allemaal weg en dan heb ik geen tijd meer voor die andere. HELP!!

groetjes sharony

Zorg voor een volle Armor en Health balk en een goed arsenaal wapens. En SMG is heel gemakkelijk maar een M4 of Ak-47 is helemaal geweldig. Ook kunnen wat Granaten of Molotov Cocktails van pas komen. En Bij de tweede proberen ze inderdaad weg te komen. Ik probeer ze zelf er altijd geen kans toe te geven door er al meteen een Molotov Cocktail tussen te gooien en als ze niet in de vlammen omkomen ze nog neer te schieten. Natuurlijk zijn er ook nog de bewakers die op je af komen, deze schiet je ook neer. Maar als je met hun bezig bent kunnen je doelwitten makkelijk weg gaan. Vandaar dat je moet proberen ze al uit te schakelen met de Molotov Cocktail. Bij de eerste moet je dit niet doen, ze kunnen toch niet wegkomen. Bij de derde moet je onderen gaan staan en hem dan op de verhoging gooien.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...