Jump to content

Love On The Rocks


Miek

Recommended Posts

Hallo iedereen!! :cya::cya:

Iedereen weet dat die missie erg moeilijk is,

Een voorbeeld:Ik krijg een 6 sterren wanted level,ik steel een Rhino en

ik gebruik die voor de missie,ik met de tank blaas de autos op

en is ook goed bruikbaar voor de gene die je aanvallen.Ik weet dat

het schietgeweer van de Rhino hoog hangt en je kan geen bommen afschieten

naar mensen(kan zijn van wel) en ik zou dan iedereen verpletteren maar zou oppassen

voor het busje dat het niet opblaast hé.Daarna steel je de Rumpo,en wanneer je weggaat met het busje,

komt een auto.Het verstandigste dat je kan doen is een beetje achteruit rijden en uitstappen en daarna stappen de

traids uit en je schiet ze dood,en zal je geen last meer hebben van die criminelen.

Ik heb de zoekfunctie deze keer gebruikt :schater::tu::dans:

Is het dan eigenlijk een goed idee het met een Rhino te doen?

Nog andere tips,post ze hier :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een rhino is volgensmij overbodig, deze missie kan je ook prima doen zonder Rhino. Je Health moet geen probleem zijn, aangezien er vlak bij het busje body armor te vinden is. Als je het busje gestolen hebt is het gebruikelijk dat je wanted level hoog is, maar gelukkig zit de Pay & Spray letterlijk om de hoek. Als je terug bent van de PAy & Spray is je wanted level weg, en dan kan je de missie in alle rust voltooien. Op het begin moet je er gewoon voor zorgen dat je een krachtig wapen hebt waar je snel mee kan schieten, ik raad je een AK aan. Hopelijk lukt het je nu, want na deze missie gaat de brug naar Shoreside Vale open, en er is dan ook een nieuwe villa beschikbaar als savehouse op Shoreside Vale. Als het hiermee niet lukt, dan is er ook nog een ander topic over deze missie, namelijk hier. Veel succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je!!

Maaar is het met een rhino gemakkeler?>>> Door SummerBase: De upload ruimte van GTAForum is nadrukkelijk niet bedoeld voor dit soort afbeeldingen... Verwijderd dus. Tevens mag je niet dubbelposten, dus bij deze heb ik ook je bericht samengevoegd. :)<<<

hahaha kijk naar mn stomme gta graphics :schater:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...