Jump to content

Rare of coole plekjes


Miek

Recommended Posts

Zoveel 'coole' plekjes zijn er niet echt in LCS. Het is wel leuk om de Portland Rock (vuurtoren) eens te verkennen, als je dat nog niet gedaan hebt. :puh: Het is ook leuk om in het verwoestte deel van Staunton Island rond te hangen (hiervoor moet je wel de missie Blowing the House Down voltooid hebben). Daar staan ook 2 brandweerwagens, vergezeld met 2 stoere brandweermannen (lol). Die kan je dan lekker doodslaan ofzo. xD Die rijkere buurt van Shoreside Vale is ook leuk, omdat je zo hoog zit. Dan kan je bijvoorbeeld een snelle wagen 'lenen' en lekker van de berg afraggen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel 'coole' plekjes zijn er niet echt in LCS. Het is wel leuk om de Portland Rock (vuurtoren) eens te verkennen, als je dat nog niet gedaan hebt. :puh: Het is ook leuk om in het verwoestte deel van Staunton Island rond te hangen (hiervoor moet je wel de missie Blowing the House Down voltooid hebben). Daar staan ook 2 brandweerwagens, vergezeld met 2 stoere brandweermannen (lol). Die kan je dan lekker doodslaan ofzo. xD Die rijkere buurt van Shoreside Vale is ook leuk, omdat je zo hoog zit. Dan kan je bijvoorbeeld een snelle wagen 'lenen' en lekker van de berg afraggen! :puh:

Ja cool gedacht!zeg ik ben eentje vergeten:de Bergen,maar jammer genoeg kan de maverick

in lcs niet zo hoog vliegen en daarom kan je niet eens naar CRO(Cedar Ridge Observatory)

Vliegen maar Als je een Heli Heb is het cool om Naar het unsolid gedeelte te gaan

en er onder een beetje rondvliegen en de game kan zich dan niet aan passen en vlieg je boven de rotswanden van de tunnel onder de bergen.O ja en nog iets leuks vlieg naar Francis international en zet je heli op het heli pad.

Ga er uit en gebruik ik dan mn fantasie en loop ik trots naast mn heli.

nog iets vet:ga uit je heli wanneer de Stokken nog draaien en ga er direct

weer in en je schiet de lucht in :bonk:8) en nog iets dat ik doe:ik blaas gewoon mn heli op 0_0:bonk:

Eerst dacht ik:oh vet maar na een paar dagen is het niet meer zo leuk er zijn niet zon interresante

onderwerpen meer als ik dacht :-( Dan scheur ik liever met een Yakuza stinger

Het was w<el cool wanneer ik vloog met de heli van massimo in Calm Before The Storm.

Zeg VforV heb jij een heli?

PS Coole signature :tu::eten::cya:

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Ja cool gedacht!zeg ik ben eentje vergeten:de Bergen,maar jammer genoeg kan de maverick

in lcs niet zo hoog vliegen en daarom kan je niet eens naar CRO(Cedar Ridge Observatory)

Met de CheatDevice kan je wel 'high jump' aanzetten en als je dan het vierkantje (om te springen) van je PSP ingedrukt houdt kan je wel zo hoog 'hangen'. Gelukkig kan je met de heli's of Dodo's die je spawnt met de CheatDevice hoger vliegen dan normaal, dus ook tot het Observatory. :)

Zeg VforV heb jij een heli?

Nee, maar die kan je natuurlijk zo spawnen met de CheatDevice. :*D

PS Coole signature :tu::eten::cya:

Bedankt, credits gaan naar Arjen, die deze intussen al meer dan anderhalf jaar geleden eens gemaakt heeft. :)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de bedankt voor de bedankt :schater:

Zou je nog een leuk plekeje weten?

Ik nog een laatste,Het stenen eilend tussen de 'City Block's

:cya:

Stenen eiland??

Pic? :puh:

Volgensmij bedoeld hij een stukje steen in de gebouwen van Fort Staunton. Als je met CheatDevice over of door de huizen gaat is daar ergens een "eilandje". Dat is gewoon een stuk van het verwoeste Fort Staunton wat al geladen is voor Bringing The House Down. Maar natuurlijk wel leuk om ervoor al een keer te bezoeken. ^^

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de bedankt voor de bedankt :schater:

Zou je nog een leuk plekeje weten?

Ik nog een laatste,Het stenen eilend tussen de 'City Block's

:cya:

Stenen eiland??

Pic? :puh:

Volgensmij bedoeld hij een stukje steen in de gebouwen van Fort Staunton. Als je met CheatDevice over of door de huizen gaat is daar ergens een "eilandje". Dat is gewoon een stuk van het verwoeste Fort Staunton wat al geladen is voor Bringing The House Down. Maar natuurlijk wel leuk om ervoor al een keer te bezoeken. ^^

Ja maar zonder heli kan je er niet in en naast het blokken eiland is de grey hell

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...