Jump to content

Wie heeft hem?


RTS

Heb jij GTA Advance?  

217 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij GTA Advance?

    • Ja
      44
    • Nee
      154
    • Ga ik misschien nog kopen
      29


Recommended Posts

  • 5 weken later...
  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    4

  • Baffie

    4

  • STASKO

    4

  • VforV

    4

Top Posters In This Topic

Ik heb em niet, wil em niet, hoef em niet, zal em niet kopen. Ik heb niet eens een GameBoy Advance en ik vind het spel véél te duur. € 39,99 voor zo'n GTA2 tweedehands.

Dit was een reactie van bijna twee jaar geleden, ik moet wel zeggen dat ik deze grondig kan herzien. Ik had besloten om hem toch maar te kopen, incl. een Nintendo DS Lite Black Edition (samen €170,-). Het is echt een gigantisch mooi spel, de mooiste Storyline van allemaal, het blijft een raadsel tot de laatste missies wie waar achter heeft gezeten. Ook de voertuigen zijn prachtig, de enige GTA met een kilometerteller. Als dit GTA2 voor de PC was geweest, was het echt fantastisch geweest, je snapt niet hoe ze zoveel, zo moois in zo'n medium kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb eem helaas niet ik ben opzoek naar gta advance maar kan nergens meer vinden best wel jammer .... schijnt goed spel te zijn

>>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd. Indien je een afbeelding plaatst in een post dient deze bij te dragen aan het topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 5 weken later...
ik vindt gta pas echt een gta als ie 3d is all die andere sh*t vindt ik gwn geen gta daarom speel ik ook geen gta 1 of 2 :D

Mag ik erop toevoegen dat alle GTA's tot nu toe 3D waren. Verdere toedoende informatie vind je op WikiGTA. Want je ziet de muren van gebouwen en je kijkt van bovenaf, dus je ziet geen rechte strepen, dus 3D. Jij bedoelt de GTA III-Era.

Ik heb hem in ieder geval niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vindt gta pas echt een gta als ie 3d is all die andere sh*t vindt ik gwn geen gta daarom speel ik ook geen gta 1 of 2 :D

Grand Theft Auto en Grand Theft Auto 2 danken vooral hun succes aan het Top Down View, omdat een politieachtervolging doet denken aan de gefilmde achtervolgingen in een helikopter, op TV. Op GTA Advance is het ook niet mogelijk om een Third Person View GTA in elkaar te knutselen. En zoals White Gold zei zijn alle gebouwen in de Top Downs in 3D gemaakt, en bekijk je ze vanuit de lucht. Bekijk deze pagina maar eens goed. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...