Jump to content

Hulp bij mn Police Maverick


Miek

Recommended Posts

Ik heb nu een police maverick in mn garage maar ik wil voortdoen in het spel met mn maverick en ik save

en daarna ga ik naar buiten en hij staat er niet meer of kan je niet saven met een police maverick in je garage?

Dank je ,Miek

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een police maverick in mn garage maar ik wil voortdoen in het spel met mn maverick en ik save

en daarna ga ik naar buiten en hij staat er niet meer of kan je niet saven met een police maverick in je garage?

Dank je ,Miek

Mag ik eens vragen hoe je aan die Police Maverick komt? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik eens vragen hoe je aan die Police Maverick komt? :?

Die 'Police Maverick' is volgens mij alleen te verkrijgen door middel van de cheatdevice. Dit is een soort progamma voor o.a. je PSP, waarop veel cheats en andere mogelijkheden zitten. De cheatdevice is gewoon te koop, dus mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je het beste even op bijvoorbeeld Bol kijken.

@Miek: Aangezien de 'Police Maverick' alleen te krijgen is met die cheatdevice, kan het misschien zijn dat hij niet opgeslagen wordt. Ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar het kan een mogelijke oorzaak zijn. Wellicht heb je met een bug te maken, maar ik kan dit niet controleren, aangezien ik (helaas) niet over een cheatdevice beschik.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik eens vragen hoe je aan die Police Maverick komt? :?

Die 'Police Maverick' is volgens mij alleen te verkrijgen door middel van de cheatdevice. Dit is een soort progamma voor o.a. je PSP, waarop veel cheats en andere mogelijkheden zitten. De cheatdevice is gewoon te koop, dus mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je het beste even op bijvoorbeeld Bol kijken.

@Miek: Aangezien de 'Police Maverick' alleen te krijgen is met die cheatdevice, kan het misschien zijn dat hij niet opgeslagen wordt. Ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar het kan een mogelijke oorzaak zijn. Wellicht heb je met een bug te maken, maar ik kan dit niet controleren, aangezien ik (helaas) niet over een cheatdevice beschik.

Ja dat snap ik :puh:

Maar ik dacht: op de ps2 kun je ook een gewone Maverick jatten tijdens False Idols dus ik dacht mischien kun je de Police Maverick ook jatten

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik eens vragen hoe je aan die Police Maverick komt? :?

Die 'Police Maverick' is volgens mij alleen te verkrijgen door middel van de cheatdevice. Dit is een soort progamma voor o.a. je PSP, waarop veel cheats en andere mogelijkheden zitten. De cheatdevice is gewoon te koop, dus mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je het beste even op bijvoorbeeld Bol kijken.

@Miek: Aangezien de 'Police Maverick' alleen te krijgen is met die cheatdevice, kan het misschien zijn dat hij niet opgeslagen wordt. Ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar het kan een mogelijke oorzaak zijn. Wellicht heb je met een bug te maken, maar ik kan dit niet controleren, aangezien ik (helaas) niet over een cheatdevice beschik.

deze is ook te krijgen in downtown vlieg daar naar toe met een andere heli ergens in downtown is een helipad met een vcpd maverick als hij er niet staat moet je een rondje vliegen en weer terug dan staat ie er meestal wel

>>> Door SummerBase: Je zit nu in het LCS- forum, maar jij hebt het over VCS. Kijk voordat je post even in welk forum je zit. Omdat je nieuw bent, geeft het niet hoor. Maar het is wel een tip. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey spoeky,

Dank je erg bedankt voor je vriendelijke en snelle antwoord,

Maar Dit is juist het probleem,ik heb een savegame met een

Police maverick in mn garage,

en Edison carter heeft de Heli in de

garage opgeslaan na de Missie LC confidental

en daarom wil ik wat meer missies doen,

en als ik een paar missies heb gedaan,save ik en ik ga naar

buiten,en hij staat er niet meer. :-(

Erg bedankt ;) voor je antwoord

en het allerbeste toegewenst... :*D

PS ik heb hem op PSP :Y:cya:;)

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Hey spoeky,

Dank je erg bedankt voor je vriendelijke en snelle antwoord,

Maar Dit is juist het probleem,ik heb een savegame met een

Police maverick in mn garage,

en Edison carter heeft de Heli in de

garage opgeslaan na de Missie LC confidental

en daarom wil ik wat meer missies doen,

en als ik een paar missies heb gedaan,save ik en ik ga naar

buiten,en hij staat er niet meer. :-(

Erg bedankt ;) voor je antwoord

en het allerbeste toegewenst... :*D

Hmm dat is wel raar. Ik weet wel dat er een bug is in VCS dat je voertuigen kunnen verdwijnen in je garage als je save. Of dat bij LCS ook zo is, weet ik niet. :$ Kan je niet zeggen dat je de heli in een ander savehouse in de garage opslaat en dan gewoon save op het eiland waar je bent?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...