Jump to content

Probleem: Krijg geen opdrachten meer op derde eiland


tjingtjing

Recommended Posts

Helllup, ik zit bij het derde eiland en heb net een paar opdrachten gehad om die gozer uit de cel te krijgen , ik ben nu verkleed als advocaat.

MAAR: ik krijg helemaal geen opdrachten meer, geen icoontjes en me telefoon gaat ook niet meer over,

Wat moet ik doen , please ik zit helemaal omhoog,

Ik wil zo graag verder spelen maar krijg dus geen opdrachten ,

Wie kan mij helpen!

Bewerkt: door SummerBase
Zoveel hoofdletters in je titel zijn een beetje overdreven. Heb het wat netter gemaakt ~~Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je gewoon even wachten tot de telefoon gaat. Kan wel even duren, je moet trouwens lopen om hem op te kunnen pakken, als je in een auto zit hoor je hem dus ook niet overgaan. Dit probleem heb ik ook gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je gewoon even wachten tot de telefoon gaat. Kan wel even duren, je moet trouwens lopen om hem op te kunnen pakken, als je in een auto zit hoor je hem dus ook niet overgaan. Dit probleem heb ik ook gehad.

ja maar, ik loop al tich dagen rond en krijg nog steeds geen telefoon , enige telefoon die uberhaupt over gaat is die van de motor race,:S

--------------------------------------------------------------------------------

Kijk is in het missie overzicht op WikiGTA en de 100% checklist.

Daar staat duidelijk wat er na je laatste missie komt.

Heb ik ook al naar gekeken , er moeten nog missies komen , majah , tot dusver nog niet

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten. Je kunt als je nog iets toe wilt voegen gewoon de Bewerk knop gebruiken.. in plaats van een nieuw bericht. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Helllup, ik zit bij het derde eiland en heb net een paar opdrachten gehad om die gozer uit de cel te krijgen , ik ben nu verkleed als advocaat.

MAAR: ik krijg helemaal geen opdrachten meer, geen icoontjes en me telefoon gaat ook niet meer over,

WAT MOET IK DOEN , please ik zit helemaal omhoog,

Ik wil zo graag verder spelen maar krijg dus geen opdrachten ,

WIe kan mij helpen!!!!!!!!!

Als je hem uit de cel hebt gehaald, heb je alle hoofdmissies gedaan. Dus heb je de verhaal lijn uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem uit de cel hebt gehaald, heb je alle hoofdmissies gedaan. Dus heb je de verhaal lijn uitgespeeld.

De verhaallijn eindigt pas nadat je de missie The Sicilian Gambit voltooid hebt.

JA ok,maar mensen , dit schiet nie op zo ehh,,, hahaha

Ik weet nog steeds niet waar het aan ligt en kheb nog nie alle missies gehad ,,,,,heb ik nagekeken namelijk,,

Helllluuup :S

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem uit de cel hebt gehaald, heb je alle hoofdmissies gedaan. Dus heb je de verhaal lijn uitgespeeld.

De verhaallijn eindigt pas nadat je de missie The Sicilian Gambit voltooid hebt.

JA ok,maar mensen , dit schiet nie op zo ehh,,, hahaha

Ik weet nog steeds niet waar het aan ligt en kheb nog nie alle missies gehad ,,,,,heb ik nagekeken namelijk,,

Helllluuup :S

Wat was de laatste missie die je speelde?

En trouwens je moet alle hoofdmissie's doen,voordat Sal belt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem uit de cel hebt gehaald, heb je alle hoofdmissies gedaan. Dus heb je de verhaal lijn uitgespeeld.

De verhaallijn eindigt pas nadat je de missie The Sicilian Gambit voltooid hebt.

JA ok,maar mensen , dit schiet nie op zo ehh,,, hahaha

Ik weet nog steeds niet waar het aan ligt en kheb nog nie alle missies gehad ,,,,,heb ik nagekeken namelijk,,

Helllluuup :S

Wat was de laatste missie die je speelde?

En trouwens je moet alle hoofdmissie's doen,voordat Sal belt ;)

Uhmm laatste missie was , dat ik bij die gast in zijn cel op bezoek ging en dat ik toen paar gastjes van een gang moest vermoorden , dat was me laatste missie,,

Ennuhm overnieuw beginnen :S , damn kben al zo lang hier mee bezig en tis niet leuk om dezelfde missies te moeten doen :S hahah

Khoop dat iemand weet waar et aan ligt,

thnx dudes

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem uit de cel hebt gehaald, heb je alle hoofdmissies gedaan. Dus heb je de verhaal lijn uitgespeeld.

De verhaallijn eindigt pas nadat je de missie The Sicilian Gambit voltooid hebt.

JA ok,maar mensen , dit schiet nie op zo ehh,,, hahaha

Ik weet nog steeds niet waar het aan ligt en kheb nog nie alle missies gehad ,,,,,heb ik nagekeken namelijk,,

Helllluuup :S

Wat was de laatste missie die je speelde?

En trouwens je moet alle hoofdmissie's doen,voordat Sal belt ;)

Uhmm laatste missie was , dat ik bij die gast in zijn cel op bezoek ging en dat ik toen paar gastjes van een gang moest vermoorden , dat was me laatste missie,,

Ennuhm overnieuw beginnen :S , damn kben al zo lang hier mee bezig en tis niet leuk om dezelfde missies te moeten doen :S hahah

Khoop dat iemand weet waar et aan ligt,

thnx dudes

Dat zal de missie Rough Justice wel zijn :).Het enige wat kan is dat het een Glitch of Bug is,of dat je nog eens naar Options gaat en kijken of je je Radar wel goed hebt ingesteld ;)..

Mvg:Gino,en Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Na het voltooien van Rough Justice zou je onmiddelijk de volgende missie, Dead Reckoning, van Salvatore moeten kunnen spelen. Er verschijnt dan weer een gele S op net dezelfde plaats als eerst, bij het politiestation dus. Zo niet vrees ik, net zoals Gino99 al zei, dat het een glitch in het spel is en dat je opnieuw zal moeten beginnen.

Of heb nog wat geduld, ik hoop in ieder geval dat je heel de storyline niet opnieuw moet doen.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

:Y;) Ik heb een savegame met deze missie,

80% omdat ik alle zijmissies in lc al heb gedaan,

78 Hidden packages,20 unigque stunts en 20 rampages...

Als je hem wil zet ik hem hier in een mum van een tijd

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...