Jump to content

Vast bij 99%


Quadral

Recommended Posts

Dag mede GTA-fanatiekelingen

Ik denk dat ik vervloekt ben met het 100% uitspelen van elke versie van GTA. Bij iedere GTA-editie blijf ik namelijk altijd op 99% steken. Ik heb meerdere 100% checklist afgeschuimd zonder mijn resterende 1% terug te vinden. Ik heb al mijn stats in een Word bestandje gepropt, als iemand dit zou kunnen controleren zal roem en faam eeuwig de zijne zijn.

Groeten,

Prins Quadral :sigaar: , Hertog van OudnederLummen.

stats_gta_lcs.doc

Link to comment
Delen op andere websites

Dag mede GTA-fanatiekelingen

Ik denk dat ik vervloekt ben met het 100% uitspelen van elke versie van GTA. Bij iedere GTA-editie blijf ik namelijk altijd op 99% steken. Ik heb meerdere 100% checklist afgeschuimd zonder mijn resterende 1% terug te vinden. Ik heb al mijn stats in een Word bestandje gepropt, als iemand dit zou kunnen controleren zal roem en faam eeuwig de zijne zijn.

Groeten,

Prins Quadral :sigaar: , Hertog van OudnederLummen.

kijk op WikiGta 100% checklist

Hier is het WikiGta

Link to comment
Delen op andere websites

Je lijkt alles gedaan te hebben. Maar er zijn een paar dingen die vaak over het hoofd worden gezien.

Heb je Slash TV twee maal tot en met level 5 uitgespeeld?

Heb je Karmageddon na de eerste keer in de hoofdmissie nog een keer gedaan? Twee maal dus?

Verder kan ik op het eerste zicht zo niets meer bedenken...

Nog veel succes in ieder geval. :tu:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Je lijkt alles gedaan te hebben. Maar er zijn een paar dingen die vaak over het hoofd worden gezien.

Heb je Slash TV twee maal tot en met level 5 uitgespeeld?

Heb je Karmageddon na de eerste keer in de hoofdmissie nog een keer gedaan? Twee maal dus?

Verder kan ik op het eerste zicht zo niets meer bedenken...

Nog veel succes in ieder geval. :tu:

Het probleem zat dus bij de Slash TV. In een of andere lame 100% checklist stond dat je het 2x tot minimum level 3 moest uitspelen :cab: . Wat wel leuk was, is dat de laatste keer je bestormd werd door kippen met kettingzagen. Ha Rockstar toch, waar blijven ze die creativiteit toch halen :7 ?

Ziezo probleem opgelost, dankjewel aan iedereen die zo spoedig reageerde _O_ .

Dag :cya:

Je hebt toevallig niet steeds gecheat?

PS: Ik ben echt anti-cheat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...