Jump to content

bike salesman


Gaaby

Recommended Posts

Ik heb deze gespeeld, ik heb alle motoren een paar keer gereden, toen kwam er naast zo'n dollar tekentje.

Dat betekent toch dat ik klaar ben met die missie? maar die gele marker komt weer.. dat betekent dus dat ik nog een keer moet? maar hoeveel keer moet ik nu rijden met die motors?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk blijft die zij-missie gewoon beschikbaar na dat je die Asset klaar heb. Ik weet dit niet zeker omdat ik geen LCS heb maar waarschijnlijk staat het op Wikigta

Helaas is LCS op WikiGTA nog niet 'compleet'. Maar het kan heel goed zijn dat hij gewoon beschikbaar blijft.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk blijft die zij-missie gewoon beschikbaar na dat je die Asset klaar heb. Ik weet dit niet zeker omdat ik geen LCS heb maar waarschijnlijk staat het op Wikigta

Ja ik heb daar al gekeken, maar als ik op 'bike salesman' klik, nij zijmissies, doet de link het niet..

maar bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk blijft die zij-missie gewoon beschikbaar na dat je die Asset klaar heb. Ik weet dit niet zeker omdat ik geen LCS heb maar waarschijnlijk staat het op Wikigta

Ja ik heb daar al gekeken, maar als ik op 'bike salesman' klik, nij zijmissies, doet de link het niet..

maar bedankt!

Je kunt het gewoon als maar opnieuw proberen.

Tip: Als je geld wilt hebben blijf dan Bike Salesman Heletijd doorspelen met een "Faggio"(Het scootertje)

De eigenaar van de Faggio bij bike Salesman houd van een "Rustig" ritje. Als je van 't oprit van bike salesman afbent rij dan een rustig rondje op de weg. Dat vuld er goed met het Balkje

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...