Jump to content

[GTA] San Andreas of Vice City?


GT-Aap

Recommended Posts

Weer een non topic vraag :duh: je mag hem afslpitsen...

San andreas of vice city voor pc

allebei €15,- verschillen details mooier beter wat dan ook

Hulp nodig voor DE beslissing! :D

Wat wij eigenlijk alleen kunnen doen is jou de voor- en nadelen geven van beide games, maar jij bent uiteindelijke degene die de knoop doorhakt. Vice City is een hele goede game. De sfeer, het verhaal. Alles steekt gewoon goed in elkaar. Probleem vergeleken met San Andreas, is dat Vice City een hoop minder te bieden heeft. Zo kun je bijvoorbeeld geen eigen kleding e.d. kiezen, of met een vriendin daten. Nu is het zo dat de één daar meer waarde aan hecht dan de ander, dus dat moet je voor jezelf bepalen. Ik zou, als ik jou was, gewoon enkele reviews gaan lezen. Zo lees je de meningen van anderen, en wellicht dat je daarop je uiteindelijke conclusie kan baseeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een non topic vraag :duh: je mag hem afslpitsen...

San andreas of vice city voor pc

allebei €15,- verschillen details mooier beter wat dan ook

Hulp nodig voor DE beslissing! :D

Wat wij eigenlijk alleen kunnen doen is jou de voor- en nadelen geven van beide games, maar jij bent uiteindelijke degene die de knoop doorhakt. Vice City is een hele goede game. De sfeer, het verhaal. Alles steekt gewoon goed in elkaar. Probleem vergeleken met San Andreas, is dat Vice City een hoop minder te bieden heeft. Zo kun je bijvoorbeeld geen eigen kleding e.d. kiezen, of met een vriendin daten. Nu is het zo dat de één daar meer waarde aan hecht dan de ander, dus dat moet je voor jezelf bepalen. Ik zou, als ik jou was, gewoon enkele reviews gaan lezen. Zo lees je de meningen van anderen, en wellicht dat je daarop je uiteindelijke conclusie kan baseeren. :)

Dat vind ik een logisch stukje tekt dat je hebt geschreven.

Ik heb 2 vrienden bij wie ik ook al een paar keer SA heb gespeeld.

Ik ken dus al een paar missies van aan het begin.

Zou het dan nog leuk genoeg zijn? (denk het wel toch, er zijn nog zoveel missies en dingen daarna te doen?!) ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is het dan nog leuk , want er zijn wel 150 hoofdmissies in GTA San Andreas. :Y Ik heb GTA San Andreas een stuk of 10 keer uitgespeeld , en ik heb er nog steeds veel plezier van. GTA Vice City bevat maar 25 hoofdmissies , maar daar vermaak ik me ook nog mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de PC versie is geen platinum versie. Kan deze wel tegen cheats?

Cheats op de PC zijn geen enkel probleem, al hebben verscheidene geruchten de ronde gedaan dat dit niet het geval zou zijn. Je kunt dus zoveel cheaten als je wilt, zonder dat het schade heeft aan het spel. Er is echter één cheat die je spel dusdanig beschadigd dat je opnieuw moet beginnen, en dat is de RIOT cheat. Als je er simpelweg voor zorgt dat je die cheat niet gebruikt, zal cheat gebruik mijns inziens geen enkel probleem zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de PC versie is geen platinum versie. Kan deze wel tegen cheats?

Cheats op de PC zijn geen enkel probleem, al hebben verscheidene geruchten de ronde gedaan dat dit niet het geval zou zijn.

Ok, maar weet je 100% ZEKER dat cheaten geen kwaad kan?

Anders ehhh....

PS wat is de RIOT cheat?

Link to comment
Delen op andere websites

De riot cheat maakt dat gebouwen in rook staan, mensen met TV's en andere Multimedia rondlopen. Er vliegt ook soms een Politie helikopter over. Deze cheat heeft gevolg dat tijdens de missie Madd Dogg, Madd Dogg te vroeg van het gebouw spingt dan gepland.(Wanneer je de "Riot" cheat hebt gebruikt, zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, de enige oplossing is om een nieuwe savegame te beginnen. Wikigta ) Dus zit je vast in de San Andreas Storyline en kan je lekker vanaf nul beginnen :-(. Niet doen die cheat in San Andreas ;)

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Oke : Nee cheaten kan geen kwaad , 100 % zeker ;) Alleen de Riot cheat wel , maar dat is hierboven al uitgelegt. P.S sorry ik had wel eerder willen reageren maar ik heb zelf Bioshock voor de Xbox 360 op bol.com besteld voor 50 euro. Anders had ik je wel eerder kunnen helpen GT-Aap. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke : Nee cheaten kan geen kwaad , 100 % zeker ;) Alleen de Riot cheat wel , maar dat is hierboven al uitgelegt. P.S sorry ik had wel eerder willen reageren maar ik heb zelf Bioshock voor de Xbox 360 op bol.com besteld voor 50 euro. Anders had ik je wel eerder kunnen helpen GT-Aap. :)

Geeft niet! ^_^ Het belangrijkste is dat ik nu 100 % zeker weet dat cheaten geen kwaad kan.

Heel erg bedankt! Ik ga hem morgen bestellen. Jullie hebben me echt uit de brand geholpen! :dans:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...