Jump to content

[BU] Canis Canem Edit


abruzzese

Recommended Posts

Ik heb GTA San Andreas bijna uitgespeeld en het is gewoonweg een schitterende game .

Nu heb ik wat reviews gelezen over Bully Canis Canem Edit en deze krijgt een goede beoordeeling op veel site,s.

Alleen vraag ik mij af of Canis Canem Edit niet te kinderachtig is voor mijn 44e leeftijd { ja inderdaad een oudere gamer }.

Heb al bij gametrailers.com de gameplay bekeken en daar begon ik te twijfelen .

Alhoewel ik GTA reeks schitterend vind twijfel ik toch om Canis Canem Edit te kopen .

Heb jij deze game al gespeeld en kun je mij advies geven dan hoor ik dat graag.

Link to comment
Delen op andere websites

het is maar net waar je van houd. Het is een typische gta game, waarin je vrij kan rondlopen en missies doen en dergelijke, alleen bevind zich dit op een school en niet in een stad.

Zelf vond ik dit een erg leuke game en ik raad je hem ook aan, maar zoals ik al zei: het is maar net waar je van houd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Canes Canem edit ook gespeelt, het is een erg leuk spel, maar ja, of jij hem ook leuk vind, dat zou ik je denk ik niet kunnen vertellen, want ik ben nog maar 15, en ik weet niet of jij ervan had, dus je zal denk ik toch zelf een keuze moeten maken of je canes canem edit wel of niet koopt, maar echt kinderachtig vond ik de game niet by the way.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze game toch wel kopen .

Ik vind het wel eens fijn om andermans mening te horen en daarom bedank ik jullie.

Ik heb echt veel generatie gameconsole,s gehad behalve een nextgen console zoals Xbox 360 of de Playstation 3 , maar een van deze twee ga ik zeer en zeker kopen .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze game toch wel kopen .

Ik vind het wel eens fijn om andermans mening te horen en daarom bedank ik jullie.

Ik heb echt veel generatie gameconsole,s gehad behalve een nextgen console zoals Xbox 360 of de Playstation 3 , maar een van deze twee ga ik zeer en zeker kopen .

Ik raad je de PS3 aan ^_^.

Maar ff serieus ik heb het spel maand geleden gekocht (toen me enige ps2 spel), heb het toen een tijdje gespeeld maar toen ik meer ps2 games ging kopen heb ik CCE niet meer gespeeld, niet omdat ik het saai vind, dat helemaal niet maar elke keer als ik een spel ging uitzoeken om te spelen, werd het (tot nu toe) altijd een ander spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuk spel, maar na een tijdje vond ik toch dat ie ging vervelen. Elke keer lessen volgen(dat is verplicht) is niet erg leuk. Verder is het niet zo erg gewelddadig, want je kan niemand vermoorden. Het is dus zoals anderen al zeiden; het is maar net waar je van houd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...