Jump to content

psp...HELP!


PSP_Max

Recommended Posts

hey,

ik heb 3weken geleden een psp gekocht(na heel rotterdam en gouda afgezocht te hebben) liep ik met een glimlach de winkel uit en meteen heb ik gta LCS gekocht... nu is het probleem dat ik er van hou om spellen uit te spelen zoals het moet geen cheats en zo.

maar nu heb ik hem uitgespeelt en wil ik gaan cheaten maar ik zie overal dat je je psp moet downgraden... KAN IEMAND MIJ PLEAS HELPEN IK BAK ER ZELF NIX VAN :puh:

P.S. ik ben op vakantie geweest voor 3weken daardoor had ik meer dan genoeg tijd om hem uit te spelen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheatdevice wil gaan gebruiken (een speciaal programma'tje ontwikkeld door Edisoncarter van GTAForums.com waarmee je het spel als het ware 'hackt' en dus instellingen kan veranderen zodat je bijvoorbeeld dingen als het waterniveau en dergelijke kan bepalen) zul je inderdaad je PlayStation Portable firmware-versie moeten downgraden, indien je een te hoge firmware-versie hebt. Voor de gewone 'button-cheats' (cheats die je door middel van het invoeren van toetscombinaties kunt activeren) hoef je natuurlijk niets met je firmware-versie te doen, want deze cheats zitten al standaard in het spel verwerkt. Kijk op =>deze<= pagina voor alle GTA Liberty City Stories-cheats! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheatdevice wil gaan gebruiken (een speciaal programma'tje ontwikkeld door Edisoncarter van GTAForums.com waarmee je het spel als het ware 'hackt' en dus instellingen kan veranderen zodat je bijvoorbeeld dingen als het waterniveau en dergelijke kan bepalen) zul je inderdaad je PlayStation Portable firmware-versie moeten downgraden, indien je een te hoge firmware-versie hebt. Voor de gewone 'button-cheats' (cheats die je door middel van het invoeren van toetscombinaties kunt activeren) hoef je natuurlijk niets met je firmware-versie te doen, want deze cheats zitten al standaard in het spel verwerkt. Kijk op =>deze<= pagina voor alle GTA Liberty City Stories-cheats! :)

jah ik wou zoon cheatdevice hebben maar die doet het dus niet. ow en volgens mij heb ik firmware 2.50 (als dat mogelijk is :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb 3weken geleden een psp gekocht(na heel rotterdam en gouda afgezocht te hebben) liep ik met een glimlach de winkel uit en meteen heb ik gta LCS gekocht... nu is het probleem dat ik er van hou om spellen uit te spelen zoals het moet geen cheats en zo.

maar nu heb ik hem uitgespeelt en wil ik gaan cheaten maar ik zie overal dat je je psp moet downgraden... KAN IEMAND MIJ PLEAS HELPEN IK BAK ER ZELF NIX VAN :puh:

P.S. ik ben op vakantie geweest voor 3weken daardoor had ik meer dan genoeg tijd om hem uit te spelen:P

Het is met wat je wilt cheaten, met Cheat Device of gewoon codes in typen. Zo te zien bedoel je wel Cheat Device.. als je dat wilt moet je hem downgraden: dat moet je doen met devhook geloof ik.. maar dat is heel riskant.. ook weet ik niet precies hoe je dat moet doen :$ maar wat niet erg riskant is:cheaten (alleen met sommige cheats moet je niet saven) maar wel net zo leuk kan zijn..

Greettzzz, Tha-Ran

edit: oeps iemand was me voor geweest

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, het is wel mogelijk om je PlayStation Portable firmware-versie te downgraden (als het klopt dat je firmware 2.50 hebt), maar dat mogen we helaas niet op dit forum bespreken. Aangezien Sony het ons verbiedt om je firmware te downgraden is dat dus illegaal, en illegale dingen mogen niet op dit forum besproken worden... :N

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik wou zoon cheatdevice hebben maar die doet het dus niet. ow en volgens mij heb ik firmware 2.50 (als dat mogelijk is :puh: )

Als je firmware 2.50 hebt kan je de lcs cheatdevice gebruiken, de cheatdevice werkt op firmware 2.00 tot en met 2.60. Het probleem dat jij hebt is dat als je 3 weken geleden lcs hebt gekocht, je waarschijnlijk een gepatchete versie hebt. Op de gepatchete versie werkt de cheatdevice niet. Downgraden zal dit probleem niet oplossen (behalve als je toevallig de US versie hebt). Als je de cheatdevice echt wil gebruiken zal je ergens een ongepatchete versie van lcs moeten kopen.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

dat is dan best raar want als ik mijn UMD er in doe dan komt er UMD te staan en daaronder staat er "PSP TM-update versie 2.60" en als ik daar op klik dan komt er te staan "de systeemsoftware vam uw psp TM-systeem is versie 3.40 een updat is niet nodig" als ik het goed begrijp heb ik dus firmware 2.60 en de systeemsoftware is 3.40.

volgens mij zou die cheatdevice het wel moeten doen, of begrijp ik ht verkeerd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

dat is dan best raar want als ik mijn UMD er in doe dan komt er UMD te staan en daaronder staat er "PSP TM-update versie 2.60" en als ik daar op klik dan komt er te staan "de systeemsoftware vam uw psp TM-systeem is versie 3.40 een updat is niet nodig" als ik het goed begrijp heb ik dus firmware 2.60 en de systeemsoftware is 3.40.

volgens mij zou die cheatdevice het wel moeten doen, of begrijp ik ht verkeerd :bonk:

Nee, dat begrijp je inderdaad verkeerd. Het zit namelijk zo: voor sommige spellen heb je een minimum vereiste firmware-versie nodig. Bij sommige spellen stoppen ze dus automatisch een update voor je firmware, in dit geval heb je voor jouw spel (wat je hierboven beschrijft) firmware 2.60 nodig. Vandaar dat je je firmware-versie automatisch naar 2.60 kunt upgraden. Jouw werkelijke firmware-versie (wat dus al op jouw PSP staat) is dus 3.40, dat is al véél hoger. Hierop kun je geen Cheatdevice afspelen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
jah ik wou zoon cheatdevice hebben maar die doet het dus niet. ow en volgens mij heb ik firmware 2.50 (als dat mogelijk is :puh: )

Als je firmware 2.50 hebt kan je de lcs cheatdevice gebruiken, de cheatdevice werkt op firmware 2.00 tot en met 2.60. Het probleem dat jij hebt is dat als je 3 weken geleden lcs hebt gekocht, je waarschijnlijk een gepatchete versie hebt. Op de gepatchete versie werkt de cheatdevice niet. Downgraden zal dit probleem niet oplossen (behalve als je toevallig de US versie hebt). Als je de cheatdevice echt wil gebruiken zal je ergens een ongepatchete versie van lcs moeten kopen.

Ik voeg er nog even wat aan toe:

Een gepachte versie van rockstar is (net als met San Andreas ongeveer) dat Rockstar GTA LCS geupdate heeft. Er werd namelijk een 'gat' gevonden, waardoor hackers er gebruik van konden maken. Rockstar heeft dus dat gat gedicht, en daarom zijn er haast alleen maar gepachte versies te koop.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...