Jump to content

[GTA] Vice City Stories & PS3


White Gold

Recommended Posts

Hey allemaal. Ik heb sinds kort m'n PS3 en nu vroeg ik me af of ik VCS zou kopen voor de PS2 en dat spel te spelen op m'n PS3. Ik heb geen PS2 of PSP, maar toch zou ik de stories een keer willen spelen. VCS lijkt me leuker dan LCS, want GTA Vice City vond ik beter dan GTA III. In ieder geval vraag ik me af of één van jullie gebruikerservaringen met dit spel op de PS3 heeft. Want als alles vlekkeloos loopt ga ik hem denk ik toch wel kopen.

Greetz, WG.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories is op de PlayStation 3 te spelen, op =>deze lijst<= is namelijk te vinden welke games 'backward compatible' zijn. GTA Vice City Stories staat hier bij. :Y

Persoonlijk heb ik GTA Vice City Stories op de PlayStation Portable én op de PlayStation 2. De PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories is helemaal bugloos (althans, alle bugs waar VCS op de PSP-versie last van had zijn eruit gefilterd) en er is zelfs enige exclusieve content aan toegevoegd. GTA Vice City Stories is op de PlayStation 2 gewoon een zeer vloeiend en lekker spel. Hoewel GTA Vice City Stories uiteindelijk voor de PSP een topspel is en voor de PS2 misschien net iets minder, vind ik het toch absoluut het geld waard voor de PS2. Ik zou 'm gewoon kopen, het is mogelijk om het spel te spelen op de PlayStation 3, dus waarom ook niet...? Het kost je zeker niet de kop, mocht je het nog niks vinden. Maar ik ben er eigenlijk zowat zeker van dat dat laatste niet het geval zal zijn.

Veel plezier ermee! ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de zeer duidelijke uitleg. Hoelang ben je er ongeveer mee bezig als je Vice City al tig keer hebt uitgespeeld? Want het is natuurlijk een stad die ik al door en door ken. Dus zou ik me er dan nog wel lang mee vermaken?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de zeer duidelijke uitleg. Hoelang ben je er ongeveer mee bezig als je Vice City al tig keer hebt uitgespeeld? Want het is natuurlijk een stad die ik al door en door ken. Dus zou ik me er dan nog wel lang mee vermaken?

Je hebt natuurlijk het extra voordeel als je de stad al kent, maar ik denk niet dat je daarom het spel eerder hebt uitgespeeld. De hoofdmissies zijn toch wel goed voor zo'n 25 á 30 uur plezier, een beetje afhankelijk van het tempo natuurlijk. Daarna blijven de zij-, submissies en de collectables over. In totaal ben je er denk ik wel zo'n 50 á 60 uur mee bezig. Ik heb hem overigens op de PSP en ik vind het een erg goede game, ook al is het dezelfde stad. Als je je heel lang hebt vermaakt met Vice City, zul je hier ongetwijfeld ook erg veel plezier van hebben! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Okey, dat klinkt me goed in de oren :tu:

Maar kan ik de savegames ook gewoon op m'n harde schijf opslaan of moet ik daarvoor een memorycard gaan kopen.. zo ja, dan laat ik VCS maar achterwege...

Greetz, WG.

Je kunt voor PlayStation en PlayStation 2 spellen op je PlayStation 3 een interne Memory Card aanmaken. Ga onder 'Game' naar 'Diensten voor Memory Card (PS/PS2)'. Selecteer 'Nieuwe interne Memory Card' en kies 'Interne Memory Card (PS2)'. Geef deze een naam naar keuze of laat hem zo en druk op Bevestigen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice City Stories voor de Playstation 3 en ik heb er tot nu toe geen enkel probleem mee gehad (sommige ps2 spellen hebben gebreken op ps3 of werken nog niet). Ik heb zelf geen ps2 dus ik weet niet hoe VCS op de ps2 draait maar zeker met HD upscaling zal het er misschien zelfs beter uitzien als op de ps2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wou even melden dat ik hem heb gehaald :D. En dat ik er uiterst tevreden mee ben. Dit is gewoon een heel andere Vice City. Met neon en al die zooi. Gewoon een dikke topper di eje in je collectie moet hebben :D

Iedereen nog bedankt voor de info, alleen snap ik niet wat thug hierboven bedoelt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...