Jump to content

gta voor XP


superjetze

Recommended Posts

heb exact hetzelfde probleem maar sheep had zojuist mijn topic gesloten en hij weet nog niet eens dat het legaal is om te downloaden

help met dit probleem aub

Downloaden is helemaal niet legaal, maar sommigen doen het zó veel dat ze dénken dat het legaal is :7 Dit is een ander probleem hoor. We hebben het hier over Grand Theft Auto, oftewel GTA 1. Die mag je gewoon gratis downloaden van de Rockstar site en daar is dus helemaal niets mis mee. Daar geven we als forum dan ook gewoon support voor. Jij had het echter over je gedownloade Grand Theft Auto San Andreas, en dán is downloaden ineens niet meer bespreekbaar........

Link to comment
Delen op andere websites

het lukt ook niet op vista home premium nu ga ik compaq bellen dat ik de helft van mijn geld terug wil want er zat een garantie op dat het alle windows programmas kan draaien dus ik krijg de helft van mijn geld terug:D yes:D::D

tenzij het lukt:( voor 1300 euro kan ik wel wat moois kopen:D gta voor ps1:p

Link to comment
Delen op andere websites

heb exact hetzelfde probleem maar sheep had zojuist mijn topic gesloten en hij weet nog niet eens dat het legaal is om te downloaden

help met dit probleem aub

Downloaden is helemaal niet legaal, maar sommigen doen het zó veel dat ze dénken dat het legaal is :7 Dit is een ander probleem hoor. We hebben het hier over Grand Theft Auto, oftewel GTA 1. Die mag je gewoon gratis downloaden van de Rockstar site en daar is dus helemaal niets mis mee. Daar geven we als forum dan ook gewoon support voor. Jij had het echter over je gedownloade Grand Theft Auto San Andreas, en dán is downloaden ineens niet meer bespreekbaar........

nee hoor heb nooit wat over san andreas gezegd

waar staat in mijn gesloten topic... San andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

heb de oplossing in mijn geval tenminste ik heb een nokia n73 weet niet of dat uitmaakt maar pc suite voor nokia blokeerde gta 1 installer niet die van gta 2

ik wou dus wat fotos op me pc zetten maar dat lukte niet want pc suite was vastgelopen

dus ik afsluiten met taakbeheer en in 1 keer start de gta installer 200 kjeer op:P

dus heb hem eindelijk weer kunnen spelen:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...