Jump to content

Flatcast


Mister.X

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb een eigen radio op Flatcast. Natuurlijk wil ik dat er mensen op komen kijken/luisteren. Dus heb ik een Site erbij gemaakt. een vriend van mij wilde is kijken of hij het doet. maar hij kreeg deze melding: 'The show is sent from another computer, which does not allow to take over.' Ja want ik draaide muziek maar hij kon er niet eens op. Wat is het probleem. want hij heeft er zelf ook één en bij hem doet hij het gewoon.

Jammer dat ik me site hier niet neer mag zetten. RECLAME noemen ze dat[/font] dan kon je het zelf zien.

Alvast bedankt

MRX _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik heb een eigen radio op Flatcast. Natuurlijk wil ik dat er mensen op komen kijken/luisteren. Dus heb ik een Site erbij gemaakt. een vriend van mij wilde is kijken of hij het doet. maar hij kreeg deze melding: 'The show is sent from another computer, which does not allow to take over.' Ja want ik draaide muziek maar hij kon er niet eens op. Wat is het probleem. want hij heeft er zelf ook één en bij hem doet hij het gewoon.

Jammer dat ik me site hier niet neer mag zetten. RECLAME noemen ze dat[/font] dan kon je het zelf zien.

Alvast bedankt

MRX _O_

Als er een probleem is mag je volgens mij nog altijd je site hier neerzetten hoor :Y Ik weet niet juist wat je bedoeld dus ik denk dat we je alleen kunnen helpen als je de site even toont. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier

Dit is de site maar ik moet natuurlijk wel draaien anders komt er dat er geen voorstelling is. dus ik zal tot 22.00 wel de radio aan hebben.

Als het goed is zou je deze venster in het midden moet je hebbben om me site..

naamlooseb0.jpg

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...