Jump to content

Ik heb het spel nog maar juist


Sunray

Recommended Posts

Ik zal het kort houden.

Ten eerste als ik dood ga of word gearresteerd ben ik mijn wapens kwijt men vraag is hoe krijg ik die terug?

Ten 2de Hebben jullie dat ook als jullie in je savehouse gaan dat er veel mist(ik zou het niet anders kunnen beschrijven) in zit?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het kort houden.

Ten eerste als ik dood ga of word gearresteerd ben ik mijn wapens kwijt men vraag is hoe krijg ik die terug?

Ten 2de Hebben jullie dat ook als jullie in je savehouse gaan dat er veel mist(ik zou het niet anders kunnen beschrijven) in zit?

Alvast bedankt

Dat is in iedere Grand Theft Auto. Met Wasted of Busted raak je je wapens kwijt. De politie laat je toch niet alweer met wapens op zak rondlopen? Het beste is op zoek gaan naar wat Vindplaatsen of de Hidden Packages gaan verzamelen. Nadat je dat hebt gedaan komt er per 10 verzamelde HP's een wapen aan je Safe Houses te liggen, welke steeds sterker worden. Hier een lijstje:

  • 10 Hidden Packages: Pistol
  • 20 Hidden Packages: Shotgun
  • 30 Hidden Packages: Armor
  • 40 Hidden Packages: MP5
  • 50 Hidden Packages: Colt Python (.375)
  • 60 Hidden Packages: M4
  • 70 Hidden Packages: Sniper Rifle
  • 80 Hidden Packages: Flame Thrower
  • 90 Hidden Packages: Rocket Launcher
  • 100 Hidden Packages: $50.000

Met de mist snap ik je niet echt...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ja je bent je wapens kwijt maar na bepaalde misies kan je wapens kopen in een wapenwinkel en zoek inderdaad

hidden packs en als je ze niet vind kik dan bij walkthrough bij hidden packs lcs.maar die mist snap ik ook niet hoor ik heb dat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...