Jump to content

Beste sporter 2004


Tim14

Wie is/was de beste sporter van 2004?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is/was de beste sporter van 2004?

    • Pieter van de Hoogenband (Zwemmen)
      3
    • Leontien van Moorsel (Wielrennen)
      1
    • Inge de bruijn (Zwemmen)
      0
    • Arjen Robben (Voetballen)
      6
    • Anky van Grunsven (Paardrijden)
      0
    • Erben Wennemars (Schaatsen)
      1
    • Theo Bos (Baanwielrennen)
      0
    • Gomes en Zoetebier (Voetballen)
      0
    • Andere namelijk..
      1


Recommended Posts

Ik zelf vind Arjen Robben wel de nederlandse sporter van het jaar, niet aleen omdat ik voetbalfan ben maar ook dat hij als enige echt hard werkte voor het EK 2004.

Ik heb er een paar sporters van het olympische spelen bij gezet omdat ik niet wist wie er dit jaar nou echt Succesvol was, in de Nederlandse sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh zo, dan kies ik voor wennemars en vd hoogeband, toch wel goed gepresteerd dit jaar, hoewel vd hoogeband niet zo heeel goed was eigenlijk, in Sydney was ie veel beter en haalde ie ook meer medailles.

Wennemars is echt een supersnelle schaatser, dit seizoen wat minder maar vorig jaar was hij echt de top, de slagen die hij maakt bij het starten zijn echt supersnel.

Beste buitenlandse sporter van het jaar vind ik toch wel Lance Armstrong, hij flikt het toch weer ieder jaar om de tour te winnen hoe ouder hij ook wordt, en natuurlijk de ziekte die hij heeft gehad, volgens mij heeft dat hem juist sterker gemaakt.

Maar als ik gezien had hoe dichtbij de concurrentie is gekomen dit jaar dan denk ik dat Armstrong volgend jaar niet meer wint of nog net wel.

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Beste buitenlandse sporter van het jaar vind ik toch wel Lance Armstrong, hij flikt het toch weer ieder jaar om de tour te winnen hoe ouder hij ook wordt, en natuurlijk de ziekte die hij heeft gehad, volgens mij heeft dat hem juist sterker gemaakt.

Maar als ik gezien had hoe dichtbij de concurrentie is gekomen dit jaar dan denk ik dat Armstrong volgend jaar niet meer wint of nog net wel.

Dat vind ik dus ook, hoeveel keer op rij heeft hij wel niet gewonnen?

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Leontien de beste sporter, ze heeft wilskr8 getoond na haar val en heeft toch nog goud gewonnen op 1 van de afstanden Leontien: jij bent mijn Nummer 1

Dus geen Bayern Munchen meer? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Erben Wennemars die heeft niet eens geschaatst :lol: dit jaar. Maar ik kies voor Arjen Robben.

Uhm een beetje raar dat hij dan bij de Nominaties voor sporter van het jaar stond ;)

Volgens mij is die site waar ik deze kandidaten vanaf heb vertrouwbaarder dan jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...