Jump to content

het grote raad de screenshot topic


Na$!

Recommended Posts

Sorry dat ik het zeg maar er zijn wel ontellbare muren en plekken in vice city die zo overkomen,,,,zou je een tip kunnen geven??

ik zal de tip niet veel vrij geven maar dit zeg ik (later volgen er meer tips)

deze plek is lager dan een normale weg

dat wil zeggen dat het niet een muur is bv op de hoofd weg maar een muur die zich lager bevind

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    59

  • Lantyz

    41

  • MrKooKie

    41

  • ZUMZUM

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je weet dat je geen screens heb kan je beter ook niet proberen te raden. En anders kan je ze altijd nog uploaden op www.imageshack.com. Ik zal wel even proberen een screen te vinden. Deze is aardig moeilijk.

post-3-1104410394.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet dat je geen screens heb kan je beter ook niet proberen te raden. En anders kan je ze altijd nog uploaden op www.imageshack.com. Ik zal wel even proberen een screen te vinden. Deze is aardig moeilijk.

ok bedankt voor het invallen baffie :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, goed man hoe raadt je het in één keer ik heb de screen gemaakt voordat ik het gebouw gekocht had dus ik dacht dat niemand em zou raden maar goed jij mag de volgende weer posten 8-ball. Trouwens hoe kom jij aan zoooooooooveel geld?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, goed man hoe raadt je het in één keer ik heb de screen gemaakt voordat ik het gebouw gekocht had dus ik dacht dat niemand em zou raden maar goed jij mag de volgende weer posten 8-ball. Trouwens hoe kom jij aan zoooooooooveel geld?

de save -game van 100% want dtoen ik de test deed of je het kleren van de cubans kan pakken met de 100% save game van hier op de site die heeft juist het zelfde geld als die save game

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...